Palett og ancistrus oppdrett i samme kar?

Går det an å ha ha både palettciklide oppdrett og ancistrus oppdrett i en 60liter? eller vil det bli for tragt?

Evnt, kan eplesnegler(store og små) eller sandsnegler spise ancistrusegg? Jeg har et "tomt" kar, med kun masse snegler og noen guppyyngel... Er det bedre å prøve anvistrusoppdrett der? Eller dere kan jo se i profilen min, og se om det er et akvarium dere kan tenke jeg kan ha de?

mvh Odd Espen...
Hvis du skal ha palettforeldrene i akvariet, er jeg redd at ancistrusbarna blir spist. Hos meg lager ancistrusene barn gang på gang, og ikke en eneste fisk lever opp. Jeg er temmelig sikker på at palettene er blant de skyldige i det.
Når jeg hadde yngel på mine paletter så banket de mallene mine ganske kraftig. Dette var plecoer da, men er sikkert det samme med ancistruser
Æsj, da slår jeg det fra meg...
Kommer kuhlii-åler til å spise ancistrus yngel da? Kan jeg ha ancistrusene med glassmaller og kuhlii?
Odd Espen
Æsj, da slår jeg det fra meg... Kommer kuhlii-åler til å spise ancistrus yngel da? Kan jeg ha ancistrusene med glassmaller og kuhlii?


Jeg prøver meg på ancistrus oppdrett i karet med kuhlii og glassmaller Får hannen til søndag, og hulene får jeg forhåpentligvis mandag Da skal det bli gøy å se om det blir noe av!
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Roland Rønning
Reklame for plussmedlemskap