"oppdrettskasse"

Hei! Jeg har 5 stk guppy-yngel. De eldste er vel snart en mnd gammel, og de andre ca 2-3 uker. Holder dem enda i fødekassa. Tenkte nå at jeg skulle finne noe større å ha dem i.. Noen som har forslag? (Jeg har ikke noe annet kar som de kan få fortsette å vokse i..)
Vel, om du vil ha noe større og ikke kan ha de i akvariet ditt, må du nesten kjøpe et større akvarium. Er liksom ingen vei utenom det.

man finner mange billige varianter rundt om kring, man kan også kjøpe slike plastbokser på Rema, de selger noen på en 30-40 liter som er beregnet for mat. De avgir da ingen stoffer og kan også brukes til fisk (levende, sådan . Men også yngel trenger varme og filtrering av vannet, så slikt utstyr må uansett på plass.

Plussmedlem
KRELJO,
Du har samme avatar-bilde som Vidar Alfei...
Har dere samme fisken..?
Joakim
Vel, om du vil ha noe større og ikke kan ha de i akvariet ditt, må du nesten kjøpe et større akvarium. Er liksom ingen vei utenom det. man finner mange billige varianter rundt om kring, man kan også kjøpe slike plastbokser på Rema, de selger noen på en 30-40 liter som er beregnet for mat. De avgir da ingen stoffer og kan også brukes til fisk (levende, sådan ;). Men også yngel trenger varme og filtrering av vannet, så slikt utstyr må uansett på plass.



Grunnen til at jeg ikke kan ha dem i karet, er pga at de vil bli spist opp.. Ja, tenkte på å kanskje skaffe meg en slik plastboks elr no..
Loomis
KRELJO, Du har samme avatar-bilde som Vidar Alfei... Har dere samme fisken..? ;)


Oj, såpass :P Hehe. Nei, det har vi nok ikke. Jeg fant det bildet på google.. :P Syntes det var et flott bilde, derfor brukte jeg det som avatar :P Må vel kanskje skifte nå da ;P
Sånn, der var det endret, til min egen diskus
Plussmedlem
Hehe... Ja, det var et flott bilde. Har sett det på google selv
Måtte ikke skifte da veit du
Vidar Alfei har sikkert ikke copyright på det han heller
Ja, nydelig bilde var det
Det bildet jeg har nå er diskusen min som jeg hadde for ei stund sia, men som dessverre døde.. Trist. De er jo så fine..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap