Seilfinne molly lek

hei. eg e ganske ny på detta, men eg mistenke at eg har ett kjærestepar i karet mitt. hannen bruse seg opp og snuse på hoa heile dagen. ka kan eg hjelpa te med for og få babyar?
vett eg har ett litt for lite kar(54l), men har ikkje mye penger for tida.. kor stort yngelkar må dei små ha viss det skjer? dyrt?

ellers ka trenge dei? planter? huler?
mer eg trenge å veta?
Mollyer trenger ikke noe hjelp for å få babyer Bare sørg for at de ikke stresses, og ideelt burde to ha to hunner for hver hann, fordi hannen kommer til å plage henne konstant, men strengt tatt er ikke karet ditt stort nok for seilfinnemollyer. De trenger mer plass enn vanlige mollyer.

Det kan være lurt å ha en del planter som yngelen kan hjemme seg i, men du trenger ikke noe eget yngelkar eller yngelboks. Jeg har mollyyngel i selskapskaret mitt, og ingen bryr seg om dem.
takk for svar. fullt klar over at det er for lite, men kommer snart ett stort.. viss eg får det te. ellrs får eg motvillig finna ett nytt hjem te di....
Jeg fikk masse molly yngel i går og ble veldig overrasket over hvor store yngelen var. Den er jo oppimot 1 cm lang jo. Og ingen bryr seg om å ta de heller. Har pallettyngel i samme karet og de er nesten like store på lengden men pallettene er jo litt breiere da. Det var en dalmatiner molly som fikk yngelen. Så lykke til det kommer helt av seg selv.
Legger ved tre bilder. Det første er den nybakte mor mens de to nederste sannsynligvis ut ifra fargene på yngelen er to nybakte fedre.
blir nok lite små her... selger de. de har for liten plass, og karet skal bli litt annerledes som ikke passer for de... har ingen andre akvarium enda så da må de få seg ett nytt hjem
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap