Endelig oppdrett på praktbotia!

Sjekk hvor mye hormoner som er tilsatt for å få det til!
tender
Sjekk hvor mye hormoner som er tilsatt for å få det til!

Jeg like ikke det selv men mann kan lære litt uansett!
Inaktiv bruker
noen kaller det å være flink, men jeg syntes å leike slik med natur er det samme som å leke gud
Vel, det er juks etter min mening
Men på den annen side; hva ville den populære praktbotiaen (og en rekke andre, vanlige akvariefisker) egentlig kostet om ikke kunstige metoder og hormontilsetninger ble brukt? Folk vil jo ha fiskene, så det nytter ikke å syte over metodene da.

Mannen i denne artikkelen var visst fiskeoppdretter av yrke, ingen vanlig "Mannen i gata" akvarist som oss.
Det er slik mange arter avles på. Bedre enn at man skal utrydde den ville bestanden av fisken.
Er enig med både Mona O og Mvjnz. Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor denne artikkelen gjengis i flere forum som noe stort og sensajonelt all den tid det er snakk om en fiskeoppdretter og ikke vanlig "hobby" akvarist.
Det foregår jo hele tiden i bl.a Asia og andre steder, og er ikke akkurat noe nytt og revolusjonerende?
Inaktiv bruker
ja, det er bra at dem gjør det selfølgelig, men jeg kaller det fortsatt å leke gud
men har ikke noe i mot det å vil ikke vende dere imot meg, spessielt vil jeg ikke ha mona i mot meg, siden hu er så altfor snill til å være slem i mot
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap