Er denne gravid?

Har 3 guppy hunner den ene er mye tjukkere enn den andre og jeg lurer på om den e gravid har hørt litt om det og har lagt den i fødekar men nå trenger jeg virkelig hjelp... E den gravid??? Plizz hjelp meg.

Har et bilde med det e litt/veldig DÅRLIG..
Men håper du kan se det allikevel....

Help me

E nybegynner eller begynnte for et år siden ...
Friske voksne hunner som har gått samen med haner i løpet av de siste månedene, er som regel drektige, ja. Man kan se det ved at det mørke feltet ved analåpningen blir større. Denne gupyen kan ha en stund igjen, så bare vær tålmodig. Mange gupyer blir så sprengte at de blir nermest firkanta i buken før de føder. Les lit om guppy i fiskeprofilen.
Takk
Men trenger mer hjelp...
Si hva dere andre mener

Hva trenger du hjelp til?

Anbefaler deg å søke i forumet, det ligger masse, masse og enda mer info og kunnskap og tips og råd om gravide guppyer her inne.
Hei
Jeg trenger hjelp med det samme det jeg mener e at andre må si om den er gravid eller ikke

Ja, den ser gravid ut.
Men siden bildet ikke er verdens beste må du nesten tolke litt selv utfra info du finner + sammenligne med andres bilder.
Hei
OK bare vent litt skal jeg prøve og finne et bedre bilde
Føder nok ikke på noen dager enda...
Takk
Tror du den føder den 9 desember da har jeg bursdag
Ingrid Anonym
Tror du den føder den 9 desember da har jeg bursdag
Du får satse på det. Hvis ikke får den vente til min bursdag. Den er 27.mai.

Nå har jeg slettet flere like tråder fra deg, det er ikke lov med flere like tråder. Får holde med denne

Retningslinjene finner du nederst på siden.
Tar nok enda en stund før det kommer noe yngel der ja. IKKE sett henne i fødekarr enda, da dette stresser henne og kan forsinke fødselen eller kan føre til at hun føder død yngel. Har erfaring akkurat der fra tidligere. Ja det er greit å holde seg til en tråd til hvert emne
MC Darup
Nå har jeg slettet flere like tråder fra deg, det er ikke lov med flere like tråder. Får holde med denne :) Retningslinjene finner du nederst på siden.

Jeg tror egentlig nye forumbrukere kan ha lit problemer med å finne igjen ting her. Det skjer jo så mye hele tiden, og hvis man skal leite etter tråder inne på "siste innleg", så er den gjerne druknet etter bare en dag.

Hvis nye brukere lærer seg å bruke nedtrekksfeltet oppe til venstre, og går inn på "din side". Der finner man et grønt felt med lenker på venstre side. Blandt annet "mine innleg i forum" og " finn tråder jeg har startet i forum"

Du sier du vil vite mer om når guppyen din føder, men det fines ingen nøyaktige svar på dette. Sånn er det med menesker også, selv om mennesker har en beregnet termin så kan man ikke vite dette nøyaktig. Hos levendefødende fisk så er det enda vanskeligere, for tiden de går drektig er veldig fleksiibel. Man kan ikke regne ut fra parringstidspunkt fordi hunnguppyen lagrer sperm til seinere bruk. I tillegg spiler temperatur inn, og jeg mistenker at fórtilgang også spiller inn. Les profilen til guppy, så vil du finne ut mye der.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap