Fikk guppy-yngel i dag...

Hei fikk guppy-yngel i dag... De er små og det ble femten stykke... Men mora er tjukke ennå så vi flytta henne litt fortidelig eller hva mener du??? Hva mener du at de skal spise??? Yngelen ligger mye på bånd... Har katt som er oppe og drikker av vannet er det bra???
Du kan lese denne artikkelen, gir svar på det meste.

Aner ikke om det er farlig at pusen drikker av vannet, men jeg ville nok hindret den i å gjøre den. Bedre å være på den sikre siden
jeg har også guppy yngel nå.. jeg mater dem med baby fiskemat som du får kjøpt på dyrebutikken
Om vannet skulle vært dårlig så dør nok fisken lenge før katten blir sjuk av det
Hvor mange tråder har du egentlig startet om disse ynglene? Det greier seg egentlig med den første og heller poste alt der...
akvafil
Om vannet skulle vært dårlig så dør nok fisken lenge før katten blir sjuk av det ;)

Hehe, ja. Jeg tenkte mest på om hun var redd for at det var falrig for fiskene jeg. Type bakterier i munnen på pus som havner i karet. Aner ikke om det er noe problem, men hadde jeg hatt katt, hadde nok den måttet drikke av vannskåla si - sånn for å være sikker
At katten stikker tungen i karet har nok liten betydning for fiskene. Men hvis den spyr i karet derimot, da blir det noe annet
Når det gjelder pus og vann, er jeg litt usikker.

Mat til yngel er ikke noe problem, du kan knuse vanlig flakfor. Eller kjøpe "bebyfor" i dyrebutikken.
Tilfeldig bekjentskap
© Luis Novella
Reklame for plussmedlemskap