Guppy/platy barn

har fått masse småbarn i karet,noen guppyer og noen platy men har også noen som ser helt anderledes ut og så for endel uker siden at guppygutten var veldig glad i den ene platyjenta er det mulig at de kan ha krysset seg?
har også noen kileflekkrasbora i karet men de er jo eggleggere så det hadde jeg jo sett om det var de som hadde fått barn.
lurer veldig på om det er en kryssning og i så tilfellet hva er sjansene for å vokse opp?de er nå 14 dager ca og begynner å sette farger og sånt,har hele tiden vært i karet med foreldrene.
Kan ikke akkurat svare på dine spm, men har et lite tilleggsspørsmål...

Når er yngel leveringsklar/klare for salg?
Jeg mener å ha lest her på akvaforum,at guppy og platy ikke kan krysse.men sverddrager og platy kan krysse og bli en mix.....
h3gZi
Kan ikke akkurat svare på dine spm, men har et lite tilleggsspørsmål... Når er yngel leveringsklar/klare for salg?


Det kommer sikkert an på hvem som skal kjøpe private eller dyrebutikker.
Dyrebutikken vil gerne ha litt størelse på fisken og at de har fået farger,og at man kan se helt tydeligt forskjell på gutter og jenter,så 3-4 måneder.
(skal selv levere fisk om 1 måneds tid,da vil de være 3 måneder,jeg har nå bare levende fødende fisk....).

Men private som kjøper,det må jo være opp til hver enkelt person,hvor små man vil ha dem,men det er nå en fordel at man kan se forskjell på gutter og jenter...
Tilfeldig bekjentskap
© Julie Nilssen
Reklame for plussmedlemskap