Paletter=)

er litt usikker på hvor jeg skal poste denne, men prøver her.

jeg har 3 paletter i akvariume mitt, en hann å en hunn, er usikker på hva den andre er i og med at den er så mørk hele tiden. men det jeg lurte på er at i går og i dag så har disse to palettene virket så rare..tror gjerne om de har lagt egg i mellom planten og røtten min, de svømmer ned i grusen og opp igjen. er veldig mye borte med planten og jager de andre fiskene i akvariumet...

noen som har peiling på hva dette kan være for noe?
Paletter leker veldig lett, så det er godt mulig de har egg, ja

Den siste er nok så mørk fordi den blir dominert av paret. Du burde nok prøve å gi den bort eller selge den, da "det femte hjulet på vogna" ofte blir jaget veldig og til slutt kan dø av stress (eller skader). Paletter er parfisk og trives best i tospann

Ellers legger palettene egg i taket på huler, men hvis de ikke har en hule kan de fort bli ganske oppfinnsomme
ElinH
Paletter leker veldig lett, så det er godt mulig de har egg, ja :-) Den siste er nok så mørk fordi den blir dominert av paret. Du burde nok prøve å gi den bort eller selge den, da "det femte hjulet på vogna" ofte blir jaget veldig og til slutt kan dø av stress (eller skader). Paletter er parfisk og trives best i tospann :-) Ellers legger palettene egg i taket på huler, men hvis de ikke har en hule kan de fort bli ganske oppfinnsomme :-)


Tusen takk for svar=) jeg skal legge ut anonnse med en gang, vil ikke den skal ha det vondt og dø=)
nå trenger jeg hjelp av noen her:P jeg har 3 paletter som jeg ikke vet hvilke kjønn er....jeg tror det bare er hunner jeg har, men skal iallefall være 1 han:s ha noen dårlige bilder hvis noen klarer se for det:P
Bide to er en hun og en hann.. Hannen har lange fargefulle finner
tusen takk for svar=) jeg trodde det nesten det var hann og hunn, jeg har gitt vekk en annen fisk som bare plagde dem. nå ser det ut som om de har funnet hverandre=) *endelig*
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Storheim
Reklame for plussmedlemskap