Endlers og vanelig guppy!!

Hei,jeg har nå fått MASSE guppy yngel,ikke bare vanelig men endlers også(disse går i samme karr)
Mange har fått en fin farge,men det slutter ikke å komme fisker!
Jeg har 4 hunn endlers en god del hanner, 3 stk vanelig guppy huer og 2-3 guppy hanner,og det flommer over:O
Men jeg syns det er veldig korselig også da.
Men vet dere om en måte sånn at det ikke kommer flere unger? sette alle hannen i ett karr og hunnene i ett annet karr? de fleste hunnene er gravide... igjen:O
om du har en god del hanner fordelt på 7 hunner så vil nok problemet løse seg selv etterhvert med at hunnene dør for de blir jaget for mye. du bør ha 2-3 hunner per han bådde når det gjelder guppy og endlers. videre så bør du ikke ha disse sammen da de krysser seg og du får fiks som er blandning av begge.
hmm.... finner nok ut av det takk for tipset
Å fjerne hannene er ikke en god prevesjonsmetode på kort sikt, da hunnene har evnen å lagre sperm, og få flere kull på en parring.
Det vil imidlertid hjelpe hunnene å stresse ned pga mangelen på "horny" hanner, men her var problemet prevensjon.

Selg eller gi bort avkommet. Husk da å informere om at det mulig er hybrider av guppy og endlers.
ok,så du mener at jeg burde få vekk noen hanner?
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap