Då har det komme ancistrus yngel i 180literen, og det blir litt spørsmål av slikt. Fyrst og fremst, korleis kan eg yngelsikre eit innvendig Juwel filter? Det er jo ikkje så enkelt å få tredd noko rundt heile filterhjørnet? Er det innsug både oppe og nede på slike filter? Oppe veit eg at det er, men ser ut til å vere nokre "rister" nede også? (er eit Juwel 180 Rio akvarie, underkant av 1år gammalt)
Så eit spørsmål til. Eg har 5 vinkeltetra og nokre guramier i karet (perlegurami, blågurami, dverggurami og ein slik gullgurami, kun hannar) + 2 kuhliålar og 2 amanoreker. Vil desse ete yngel? Tenker då mest på guramiene og kanskje på tetraene (tetraene er ikkje fullvoksne enda)? Planen har vore å flytte guramiene over i større kar, men har ikkje funne eit enda. Ancistrusyngelen vart klekka i dag, så tar vel enda ei vekes tid før dei kjem ut av hula (håpar eg). Så eg håpar fortsatt på at eg skal finne eit større kar i tide som eg kan kickstarte med filtergugge frå 180literen og få flytta guramiene og kanskje tetraene over i. Men visst eg ikkje får dette til, vil då yngelen bli gurami/tetra lunsj? Eg har eit 63liters rekeakvarie som kanskje kunne fungert som yngelkar (reknar med at kirsebærreker og eplesneglar + 2 kuhliålar går greit med ancistrusyngel?), men verdiane i det karet går litt opp og ned i periodar, så er redd det skal bli for tøft for yngelen å leve opp der...har heller ikkje ordentleg lys i det karet enda, men det spelar kanskje mindre rolle?