Er guppyene mine gravide ??

jeg har et akvarie 174 l . men en guppyene mine er kanskje gravid.
men jeg er usiker,er det noen som kan hjelpe meg å finne ut dom de er det???
Fredrik Larsen
jeg har et akvarie 174 l . men en guppyene mine er kanskje gravid. men jeg er usiker,er det noen som kan hjelpe meg å finne ut dom de er det???



Det er ikke så lett å se uten noen bilder desverre, er ikke synsk, hehe
er det en av hvert kjønn i kjønnsmoden alder er det nesten garantert at den er gravid :p
jeg kan skaffe bilde til tirsdag
Som Sanne sa, har du en guppy av hvert kjønn og de er kjønnsmodne så er hunnen garantert gravid. Guppy'er går gravid så godt som hele tiden.
men hvor lang tid går det til guppyn er kjønnsmodne ??


jeg har bare hatt de 3 uker men vet ikke om de var kjønnsmodne i butikken
sigen
men hvor lang tid går det til guppyn er kjønnsmodne ?? jeg har bare hatt de 3 uker men vet ikke om de var kjønnsmodne i butikken ;)


Du ser om de er gravide med at buken er stor å firkanta. Og at ho får en svart flekk bak der dritten kjem ut. Det tar 28 dager med at de yngler, men kan ta 72 dager. har de ikke yngla til da er det noe galt.. Du finner ganske bra beskrivelse. Artikler- om fisk så levendefødde. Det står det du trenger å vite.
Jeg har selv guppy og det er min favoritt til nå. og jeg er selv usikker. har hatt to kull. 26 dager til neste. Men skal du ta vare på ynglene bør du ta mora i et yngle kar eller eget akvarie og ta henne vekk med en gang hu er ferdig. Men alt står i den artikkelen lykke til.
Plussmedlem
sigen
men hvor lang tid går det til guppyn er kjønnsmodne ?? jeg har bare hatt de 3 uker men vet ikke om de var kjønnsmodne i butikken ;)


Guppyer i butikken er stort sett av kjønnsmoden alder, så du har mest sannsynlig yngel på vei. Tar ca. 28 dager mellom hver gang hun/de føder så fremt alt er bra med akvariet.
er litt sein hehe men her er det et par bilder
men litt uskarpe
har endret litt 60 litern

de er helt gale
Den er gravid..

men som nevnt tidligere, ett av hvert kjønn = garantert gravid , hehe..
er det normalt et flekken blir nesten borte og kommer til bakke dagen etter på for de flekken er kommet bort i dag morest :?
Hvis du er usikker på om en guppy er gravid er den sannsynligvis det det er nesten makabert så ofte de plopper ut kids.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap