Blå acara

Hallo.

Jeg har Blå acara, di har lagt egg 2 ganger med to ukers mellom rom. Di spiste opp eggene selv, så det ble desverre ingen unger.

Nå er det lenge siden di har lekt. Lurte på om noen vet om det er noe en kan gjøre for å lettere få di i lek ?

Håper på svar ;o)
Ja
et vanbute da leker di som smult men va er størelsen på kare dit?
1oo l Vann bytte har di hatt flere ganger, men ser ikke ut til å hjelpe. Får bare vente å se.

Vet atte akvariet er lite til å ha sånne fisk. Har bare 2 stk å di ser ut til å trives.
Di har karet helt for seg selv. Takk for svar
Ja det er ikke probleme
etervert så de går lei så leker dem igjen men huner er ikke enog å hanen biter dem som bare poker :P
sp da må du sjile dem mustet min hun på den måten
så sei irea om du for fat i ei voksen hu då eg har kempingvong i flekefjo å kan henta då
Det du skriver er ikke lesbart .

Les nøye igjennom eller bruk retteprogram som word/openoffice før du poster.
Hvis du bruker Firefox kan man enkelt legge inn norsk ordliste til den innebygde stavesjekken:

Se HER
Takk
Ulvster
Hvis du bruker Firefox kan man enkelt legge inn norsk ordliste til den innebygde stavesjekken: Se [URLBLOCK1]


laster ner nå
ettervert så de går lei så leker dem igjen men huner er ikke enig å hanen biter dem som bare poker :P
da må du skile dem.mustet min hun på den måten
så sei ifra om du for fat i ei voksen hun da jeg har kempingvong i flekefjor å kan henta då

bedre ?

brukte rett skrivnings programet
Tror di har voksne huer på butikken her i Flekkefjord, hvis du skal ha ei.

Men er ikke helt sikker. Er ei stund siden jeg kjøpte mine. Takk for svar.
Jippi . Når en snakker om sola så skinner den I dag var det kommet masse egg på en skifer. Har tatt ut foreldrene, siden di spiste di opp di andre gangene.

Nå ligger di slik atte pumpa blåser litt på eggene, Håper det går bra denne gangen.

;o)
Ville ikke jort det
dem må jo øve:P takk for tipse skal ned i påsken så får ta meg en tit

og takk for tilbake melingen om skrifta
Tilfeldig bekjentskap
© Pål A. Hegland
Reklame for plussmedlemskap