Når putte guppy mor i fødekasse ?

jeg har puttet guppy i en min i fødekassa i dag.
hun har vært gravid i ca: 4 uker.
har jeg gjorte fortilig?+
sigen
jeg har puttet guppy i en min i fødekassa i dag. hun har vært gravid i ca: 4 uker. har jeg gjorte fortilig?+


Kan du se øynene til yngelen inni der? Det er da du skal putte den oppi kassen. Det er da like før de kommer.

ligner det på mange svarteøyne på flekken til mora (svart flekk hved gattåpning kjempe stor )???
er det på tide å putte i fødekase hvis den har som jeg beskrev??
Lurer på det samme selv, hvordan kan man se øynene på ynglene?
Har 3 veldig store guppyer selv som jeg lurer på når er klare her
sigen
er det på tide å putte i fødekase hvis den har som jeg beskrev??


Svaret mitt er: nei
La den stakkar fisken få føde i akvariet...kjøp deg heller noen flyteplanter og lag mange gjemmesteder for yngelen. Da vil du snart oppdage at flere enn du etter hvert ønsker kommer til å overleve.
men har ikke lokal butikk .
skal ikke te byn før leng

hva skaljeg gjøre?+
Det som kan skje når du putter mamma'n i ei fødekasse er at hun stresser og holder igjen fødeselen..noe som i verset fall kan ende med død av både mor og yngel.

La henne føde i karet..overlever noen så er det bra, om ikke...så skal hun sikkert føde om ikke alt for mange ukene igjen..og da har du sikkert hatt nok tid til å skaffe deg flyteplanter o.l.
men hun har vært gravid i fire uker
Hvordan vet du det? Så du unnfangelsen? Hehe..

Neida! En hunnguppy kan se sprekkeferdig ut lenge, men om du er redd for at hun går på overtid ville jeg i hvert fall ikke puttet henne i en liten plastboks.
har funnet løsning bårra høl i en keramik krokke mange sma hull. stte den i plante skogen min . satt ser det øker over levelse antall
sigen
ligner det på mange svarteøyne på flekken til mora (svart flekk hved gattåpning kjempe stor )???


Ja. Det er riktig.
Men, jeg er også helt enig med Nina W.

Best om hun føder naturlig.
sigen
hvor dan se det ?


Se på dette bildet av en spreng-gravid guppyhunn (det er en av mine).
Der ser du tydelig øynene på yngelen rett innenfor bukskinnet hennes. Så fullt er det inne i magen hennes at yngelens hoder blir presset mot huden, og så ser man fjeset

Jeg vet ikke om det er normalt å se sånt noe på guppyhunnene, men mine guppyer pleide å få sinnsykt mange yngel pr kull, så det var kanskje derfor det var mulig å se yngel gjennom magene deres.

Guppyen på bildet fødte yngelen 3 dager etter at bildet ble tatt.

[External Image]
mona o
Jeg vet ikke om det er normalt å se sånt noe på guppyhunnene, men mine guppyer pleide å få sinnsykt mange yngel pr kull, så det var kanskje derfor det var mulig å se yngel gjennom magene deres.


Da jeg hadde gyppy så det nesten alltid slik ut da de skulle føde.
Det så også slik ut da platyene mine skulle føde.
Bra bilde av gravid guppy. Da har jeg noe å gå ut i fra jeg også
min guppy er litt mindremen ikke langt i fra
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap