Tips angående ancistrus

skjønner at de fleste har inne er lei av å høre/skrive om oppdrett av ancistrus. men har ikke gjort dette før så vil gjerne gjøre det best mulig første gangen. skal gå til innkjøp av VF oppdretsvariant. men hvor mange burde jeg kjøpe? 2 hanner 2 hunner, 1 han 2 hunner. 2 hanner 1 hunn?

akvariumet er 130 eller 150 liter, sandbunn. fisk fra før er: 3 indisk glassmalle, 3 sverddrager og noen guppy. pluss en liten ansistrus da.

2 skiferhuler er på tur i posten, har lest ALLE innleggene her inne på forumet angående oppdrett av ancistrus. er ganske mange men som sakt, vil få dette til på første fosøk. (ingen garanti, men prøve værtfall)

skorpiuz
skal gå til innkjøp av VF oppdretsvariant

Håper du får de billig
Går ikke og få VF oppdrettsvariant
skorpiuz
Men hvor mange burde jeg kjøpe? 2 hanner 2 hunner, 1 han 2 hunner. 2 hanner 1 hunn?


Du burde kjøpre 1 hann og 2 hunner. Da får hannen velge, og det blir også kamp mellom hunnene om å kapre han først.
Tre VF ancistrus er heller ikke så veldig dyrt.
nei har fått en dyrebutikk til å bestille dem, var ikke så dyrt. takk for svar. får dem er mellom 5 og 7 cm store. har ikke sett dem enda. men skal vell hente dem i morgen.,
nei har fått en dyrebutikk til å bestille dem, var ikke så dyrt. takk for svar. får dem er mellom 5 og 7 cm store. har ikke sett dem enda. men skal vell hente dem i morgen.,
nei har fått en dyrebutikk til å bestille dem, var ikke så dyrt. takk for svar. får dem er mellom 5 og 7 cm store. har ikke sett dem enda. men skal vell hente dem i morgen.,
nei har fått en dyrebutikk til å bestille dem, var ikke så dyrt. takk for svar. får dem er mellom 5 og 7 cm store. har ikke sett dem enda. men skal vell hente dem i morgen.,
nei har fått en dyrebutikk til å bestille dem, var ikke så dyrt. takk for svar. får dem er mellom 5 og 7 cm store. har ikke sett dem enda. men skal vell hente dem i morgen.,
Så du har også problemer med nettet til AF...
Skjedde det samme med meg. Jeg postet to like, men endret innholdet i den siste.
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap