Noen som kan anbefale en nettbutikk som selger artemiaegg i minimum 500 grams forpakninger?

Ser at webzoo har, men jeg finner ikke transport prisene deres og mener de er svært høye.

Hilsen Ola
Aner ikke hva fraktprisene er hos webzoo, men fant denne saken:

--
Salgsbetingelser:
Alle priser er inkl. mva og det tilkommer ingen faktura- eller pakkegebyrer, utover det som er spesifisert i handlekurven.
--

Dvs. Du vil få vite det om du putter varen i handlekurven og går til kassen.

-Ellers har man jo alltids Ebay, men da gjelder det å ente holde seg under 200 kroner for å unngå mask og styr, eller klemme litt til så man har mere å fordeler gebyrer på.
Webzoo sin fraktpris er 100kr, har nettopp bestilt artemia derfra. Dette er vist du får faktura. Mener det kommer oppkravs gebyr på kr 49 vist du bestiller i oppkrav.
Aquaristikshop har i alle fall [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=*GRUPPE&c=JBL_Artemio+Artemia_Eier+Artemia_Futter+Artemia_Siebe+Artemia_Salz+Artemia-Aufzucht&t=e_temgroup&start=15&dif=14&userid=8RCJj5mlva0swBxCN2Z3jjNVSccOxqhah8h&G_menu35=1&uhaupt=1&G_menu33=1&path1=Fish+food+%26+Artemia&mpath1=33&path2=Artemia+Brine+Shrimp&mpath2=35]artemiaegg[/URL] i forskjellige størrelser, bl.a. 425g.
Takk for hjelp.
Jeg kjøpte egg gjennom webzoo, noe som gikk fort og greit. Frakten kom som Tonje sa på kr 100.
Eggene var at langt bedre kvalitet enn de jeg hadde fra før så jeg er fornøyd
Beste man kan gjøre når man skal handle inn artemia egg, er å gå flere sammen. I Larvik Akvarieklubb gjør vi dette flere ganger i året og handler inn artemia bokser fra Utlandet. I det siste så har det vært ebay og da har boksene kommet på fra 200-280,- pr boks med frakt og mva. Alt etter hvor høy dollaren er og om man måtte betale mva. Dette for en eske med 12 bokser a ca 500g

For å betale 500,- +++ for bokser i Norge blir dyrt i lengden
Hvordan klarer du å komme unna postens gebyr på 110.- ?
Plussmedlem
Det unngår man når det kalles "gift" og verdien på "gaven" er under kr 1000,-.
Ingen mva og ingen gebyr til Posten.

Men hvis Tom har betalt mva så har han sikkert også betalt gebyr til Posten. Enten kr 110,- eller kr 217,-.
(Eller et annet gebyr til et annet spedisjonsfirma.)
HAr hent posten har har sluppet igjennom kassa med teksten , Intet å fortolle. Da har jeg ikke betalt noe gebyr til posten. Mens andre ganger har jeg fått en regning av posten som sikkert inneholder posten sitt gebyr og mva. Men uansett boksene ble ikke dyrer enn det jeg har oppgitt.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap