Oppdrett i kristiansand?

Hei!

jeg lurte på om noen av dere her drev med oppdrett i kristiansand?

hadde vært morro å vite om det vist det, uansett hvilke fisk eller snegler du driver med.

akkurat nå ser jeg mest etter noen som har friske guppy, selfinne molly og dalmantiner molly.
og noen stillige snegler

prøvd å kjøpe flere dalmantiner molly, men de har vært slappe og død ganske fort, guppyene dør også fort vannet er bra osv, så skal ikke ha noe å si det
Har oppdrett av ancistrus sp, platy, black molly(spenops), kirsebærreker
så morro
kan du ikke si i fra nestegang du skal selge platy? =)
jeg driver med opprett på guppy, sverdrager og mollyer
hvor lenge pleier guppyene leve? lever de hjemme oppdrett guppyene lengere?
de er så nydelige, men syntes de ofte dør

vil du si i fra når du har yngel fra guppy eller molly igjen?=)
Heros Rotkeil ciklider og thiara winteri snegler
Geiren
Heros Rotkeil ciklider og thiara winteri snegler :)

Hm, du har vel ikke noen "vanlige" severum ciklider også, den brune typen? Er på utkikk etter disse som supplement til mine Rødhodeciklider
Nei desverre. Har bare to rotkeil hanner som jeg vurderer og selge.
De er voksene og er en plass mellom 15-20 cm.
Og snart noen ett lass med yngler. Er litt små enda til å selge....
ssilje89
hvor lenge pleier guppyene leve? lever de hjemme oppdrett guppyene lengere? de er så nydelige, men syntes de ofte dør :( vil du si i fra når du har yngel fra guppy eller molly igjen?=)


jeg har et kull nå som vokser så det suser
en oppdretter kan jeg ikke helt kalle meg, men har nå fått yngel på mine ancitruser. de er 2-4 cm nå og klare for salg/gies bort. også fikk jeg noen få yngel på sverddrageren min for noen dager siden . -de beholder jeg nok selv om de overlever
jeg har noen dalmantinermollyer som jeg håper kan yngle litt snart.. -da kan jeg prøve å huske å si ifra

men snegler, jaaa, det yngles det massevis av her.. flotte brune kjempeeplesnegler og lilla vanlig eplesnegler. det ligger en klase til med vanlige eplesnegleegg, så jeg er veldig spent på hvilken farge de får(kan tenke meg de er lilla de også, men hadde vært moro om det dukket opp rosa for har et par av de også)
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap