Vinnere av NAFs oppdrettskampanje 2010

Kjempegratulasjon til deg Janne som er vinner av NAFs (Norsk Akvarieforbund) oppdrettskampanjen 2010 og dermed innehar tittelen Norges beste oppdretter 2010, det står det stor respekt av!
[External Image]

På klubbnivå vant Jæren akvarieklubb med Moss akvarieklubb som en god nummer to

og det er alt jeg vet så langt...
Gratulerer så mye med seieren, Janne! Du er virkelig en dyktig akvarist
Jeg stiller meg også i gratulantenes rekker!
Når en leser oppdrettsportefølgen din innmeldt i NAF, kan en ikke bli annet enn imponert. Mange sjeldne fisker har sett "dagens lys" i akvariumene til Janne.

Det er alltid hyggelig med anerkjennelse, og prisen som beste oppdretter for 2010 henger høydt, og er de færreste forundt.

Da prisen de siste åra har gått til dygtige akvarister på Vestlandet og på Jæren, er akvariemiljøet i Vest Telemark, kjempestolte over at du tok prisen over hit.

- Tore -
Gratulerer så mye Janne.
Tusen takk, alle sammen

Dette var svært uventet, men desto mer moro!
Da er det publisert hos NAF.

Eg ser du står oppført med 61 poeng, mens eg regner oppdrettene dine til 68 poeng ut fra hva eg vet om valørene.?
Du har levert skjema for alle 12 artene du står oppført med her på AF?

Interessant at avstanden er akkurat 7 poeng, siden det kan tyde på manglende poeng for enten et gulloppdrett eller et førstegangsoppdrett, og ikke grunnet valørnedsetting.

Med 68 poeng hadde Moss AK vunnet klubbkonkurransen.
Feilen ligger hos meg, på det arket jeg fikk tilsendt står det :

Farlowella vittata og
Otocinclus vittatus rett etter hværandre og jeg har rett og slett sett feil på arket og glemt å sende inn Otocinclus vittatus til NAF. Derfor mangler Janne 7 poeng.

JEG BEKLAGER!!

Dette skulle ikke ha skjedd og som leder i Moss som egentlig skulle ha vunnet er dette spesielt surt!

Godt at vi fant ut av dette uansett, Moss kommer sterkere tilbake i 2011
Da er trofeet ankommet fra NAF, og resultatene er offentliggjort

[External Image]
Så kult, gratulerer enda en gang Janne

Synd Moss feilaktig havnet på 2.plass, det må jo være en seier med litt bismak for Jæren
Gratulerer fra meg også! Moss kommer sterkere tilbake neste år, for nå vet vi jo hvem vi skal holde i ørene, og jeg har reddet Cory-yngel fra skiftevannsbøtta ;o)
Tilfeldig bekjentskap
© Ingrid Cathrine
Reklame for plussmedlemskap