Spørsmål om reol

Hei alle sammen
Jeg har fått meg en "hobbyrom" for å drive oppdrett. Rommet er 5 kvadratmeter derfor jeg plast til til en 85 liter og kanskje en 54 liter
Dermed vil jeg kjøpe reolakvarium på 3*85
Og spørsmålet mitt er hvor finner jeg reolakvarium?
Hei og god jul jeg så noen reoler til salgs her om dagen. Enten var på rubrikk delen her eller så var det på finn.no. Husker ikke helt str på tankene eller hvor i landet de befant seg. Men er vel lette å finne hvis du søker på reol lykke til.
Plussmedlem
Spørsmålet er jo om du vil kjøpe hele greia komplett brukt, kjøpe kar og lage selve reolen selv, eller bestille en ny og komplett reol.. Man kan få mye ut av et rom på 5 kvadrat hvis man bare utnytter plassen...
milo
Spørsmålet er jo om du vil kjøpe hele greia komplett brukt, kjøpe kar og lage selve reolen selv, eller bestille en ny og komplett reol.. Man kan få mye ut av et rom på 5 kvadrat hvis man bare utnytter plassen...

Bor på bøler i Oslo, vil kjøpe lite brukt eller helt ny. Jo mener akkurat det samme bare at det bør være reol eller noe slik.
Bare kom med forslag dere
Plussmedlem
På 5 kvadrat, avhengig av plassering på vinduer, dører og fasong på rommet, skulle jeg fått plass til inntil 24stk 54litere.... Kanskje 18 stk 105litere...

For ny reol, kontakt Aquamanias for pristilbud.
For brukt reol, se kjøp/salg her inne...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap