Slørhaleyngel?

Satte meg ned foran det ene akvariet isted, og så til min store forbausning en bitteliten sak som svømte oppunder flyteplanten. Har 3 vanlige slørhaler, 2 svarte og en ancistrus. Har slørhalene mine ynglet ? Ser bare en, hvor mange pleier det å bli? Kommer den til å klare seg i dette karet? Rikelig med flyteplanter(gulrotgress) i overflaten, og flere planter også i resten av karet.

Inaktiv bruker
Her datt jeg ut. Du Har 3 vanlige slørhaler, 2 svarte og en ancistrus.
Vil det si at du har 3 slørhaler, to gullfisk slørhaler og en Ancistrus slørhale?
Eller har du 3 slørhaler og en ancistrus?

Uansett, det er fult mulig at de kan ha ynglet. Er det ho og hann så er det mulig ja.
De å er det lurt at de får mer plass når de er så mange.
De trenger masse plass.
Spock
Her datt jeg ut. Du Har 3 vanlige slørhaler, 2 svarte og en ancistrus. Vil det si at du har 3 slørhaler, to gullfisk slørhaler og en Ancistrus slørhale? Eller har du 3 slørhaler og en ancistrus? Uansett, det er fult mulig at de kan ha ynglet. Er det ho og hann så er det mulig ja. De å er det lurt at de får mer plass når de er så mange. De trenger masse plass.


Totalt 5 slørhaler ja.
Inaktiv bruker
Så da har du 3 bronsje farget og 2 sorte? oki, I Hvor stort akvarium?!
Håper de har noe sånt som 3-4hundre liter? :O
Les om Gullfsiken her LINK
Spock
Så da har du 3 bronsje farget og 2 sorte? oki, I Hvor stort akvarium?! Håper de har noe sånt som 3-4hundre liter? :O Les om Gullfsiken her [B][URLBLOCK1][/B]


Neida, 130 -.- De er ikke så store enda da, men d blir nok forflytning til noe større etterhvert som de vokser ja! Kjøpte de FØR jeg ble en del av forumet. Var hun på butikken som ga meg antallet når jeg fotalte størrelsen på karet.
Men, siden det er yngel der må de trives til en viss grad i allefall
Inaktiv bruker
Trives og trives. De slutter og vokse UTVENDIG men innvoldene vokser fortsatt. da blir fisken rund, Jeg har samme problemet selv. Men jeg har prøvd og blir kvitt dem og det er IKKE lett. Ikke har jeg penger til noe større heller.

At de yngler er instingt. Fangene i polen under andreværdenskrig hadde også sex.
Men jeg tviler på at de hadde det serlig trivelig. :P
Spock
Trives og trives. De slutter og vokse UTVENDIG men innvoldene vokser fortsatt. da blir fisken rund, Jeg har samme problemet selv. Men jeg har prøvd og blir kvitt dem og det er IKKE lett. Ikke har jeg penger til noe større heller. At de yngler er instingt. Fangene i polen under andreværdenskrig hadde også sex. Men jeg tviler på at de hadde det serlig trivelig. :P


Yes, har lest litt ang akkurat det. Får se hvordan fremtiden blir for dem.

Men! Yngelet som svømmer i toppen skal bare få svømme? Har ikke noe oppfostringskar for øyeblikket.
Inaktiv bruker
Det kan gå bra, Jeg har Pygmecory hos mine slørhaler. De har ikke blitt spist ENDA. :P
Men gullfisk har stor munn så det kan jo skje. :/
Knus maten godt.
Spock
Det kan gå bra, Jeg har Pygmecory hos mine slørhaler. De har ikke blitt spist ENDA. :P Men gullfisk har stor munn så det kan jo skje. :/ Knus maten godt. :)


Krysse fingrene:-p

Forresten erfaring med reker ilag med slørhaler?
Inaktiv bruker
Nei, Men tipper det kommer til og bli dyrt for. Har matet mine med tørket reker. :P
De elsker det.
Spock
Nei, Men tipper det kommer til og bli dyrt for. Har matet mine med tørket reker. :P De elsker det.



Da er nok det grunnen til at jeg ikke finner de. Fikk noen for par dager siden serru:-p
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2012
Reklame for plussmedlemskap