Flytte guppy yngel?
Postet 23.02.12 kl 10:47
Inaktiv bruker
Det går an å ha dem i eget akvarium. JA! Så klart må du ha egent filter/pumpe til dem.
Hvis du skal flytte dem er det også viktig at filteret dit de skal er innkjørt og at det ikke er forskjellig vannverdi i de forskjellige akvariene. Hardt og basisk vann er tingen.
Hvis du skal flytte dem er det også viktig at filteret dit de skal er innkjørt og at det ikke er forskjellig vannverdi i de forskjellige akvariene. Hardt og basisk vann er tingen.
Postet 23.02.12 kl 11:40
Postet 23.02.12 kl 11:54
Inaktiv bruker
Gullfisk trenger mer en guppy, men ingen spørsmål er så dumme at det ikke finnes et svar.
Postet 23.02.12 kl 11:56
Postet 23.02.12 kl 12:44
Postet 23.02.12 kl 14:38
bare for å ha sagt det, da jeg hadde gullfisk (ca 5år siden) så hadde jeg kun en bolle med en fisk i og ei kjedlig plante. det var alt en gullfisk trenger, fortalte de meg , ingenting om varme og hvordan vannet skulle være osv. så nå prøver jeg og lære meg det som er nødvendig mm. for å ikke havne i den situasjen der igjen.
Postet 23.02.12 kl 14:45
Inaktiv bruker
Lykke til.
(Ja jeg fikk samme beskjeden, men jeg flytta dem over i et akvarium med skikkelig vann etter 5 dagen :P Stakkars fiskene.)
(Ja jeg fikk samme beskjeden, men jeg flytta dem over i et akvarium med skikkelig vann etter 5 dagen :P Stakkars fiskene.)
Postet 23.02.12 kl 20:56