Hvor skal jeg gjøre av kampfiskynglene ?

Nå er de fire kampfiskene mine ca. 2 mnd gamle, jeg bare lurer på : må de ha stor plass før de selges, eller holder en liten isboks ? ( Har foreløpig ikke sett tegn til aggresjon )
Hvis det ikke er noe aggresjon mellom dem kan de bo sammen til de selges. Hvis du vil skille dem kan de fint bo i en 4 liters isboks en period, forutsatt at du bytter vann ofte og de har litt javamose de kan gjemme seg i.

Jeg har en hel gruppe med hunner og en hann som er av eget oppdrett. De har bodd sammen i et halvt år helt uten tegn til aggresjon, og nylig puttet jeg moren deres oppi til dem og, og det har gått helt fint.
Ok, får se hvordan det går Tusen takk for svar !


Når det gjelder størrelse, så er de fremdeles veldig små ! Skal prøve med mer vannbytte, trengs det kanskje mer Artemia også ?
Mvjnz
Hvis det ikke er noe aggresjon mellom dem kan de bo sammen til de selges. Hvis du vil skille dem kan de fint bo i en 4 liters isboks en period, forutsatt at du bytter vann ofte og de har litt javamose de kan gjemme seg i. Jeg har en hel gruppe med hunner og en hann som er av eget oppdrett. De har bodd sammen i et halvt år helt uten tegn til aggresjon, og nylig puttet jeg moren deres oppi til dem og, og det har gått helt fint.



Nå begynner jeg å se aggresjon hos en av dem, ja ... De skal skilles senere i dag

PS : De er ca 12 mm lange, er vel ikke uvanelig det ??
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap