Guppy gravid?

Er denne fisken gravid? Den ser større ut i virkeligheten enn det den gjør på bildet. Den har fått en veldig "krum" rygg og ser ut som den sliter med å svømme. Den er også mørk i baken (vises ikke på bildet) slik en gravid guppy skal være. Den har vært omtrendt så stor i over tre mnd minst. Er det normalt at den skal være så stor så lenge?
Den ser ut til å være gravid ja, kan ikke vær lenge ijenn før de kommer noen små
Det ser ut som den har en alvorlig defekt på ryggraden sin, iallefall. Om den er gravid? Ja, ville jeg vanligvis svart, sannsynligvis, det er trolig alle hunnguppyer til enhver tid (så lenge hanner er med i bildet) Men så skriver du at den har vært så tykk i 3 mnd. Hvis jeg ikke husker feil, er guppyer gravide i rundt fire uker. Så hvis din har sett sånn ut i hele 3 måneder, så er den nok ikke gravid likevel, men noe annet galt fatt.

Jeg ville faktisk vurdert å la denne stakkaren slippe og lide seg gjennom livet med en så krokete og defekt rygg. Det ser ikke godt ut.

Inaktiv bruker
Æsj, unskyld meg, missliker guppy, de har mistet sin sjarm, spesiellt de fra butikk!
Avliv den før den pines ihjel, er ingenting å samle på når dem blir sånn.
Gi den tilbake til butikken eller bare gjør så den slipper å lide.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap