60 liters akvarium

Hei
Jeg har laget meg en plan Jeg har tenkt å kjøpe et 60 liters kar med bord.
Og ha det 17 liters karet for yngler Men jeg har bare 3 guppyer og 1 algespiser og det blir jo for lite for et 60 liters kar, jeg må jo ha flere fisker! Så jeg spør dere eksperter
Hva slags fisker passer med guppyer?
Og som ikke spiser hverandre opp?
Eller krangler?

Gleder meg så SYYYKT MYE!!

Takk på forhånd

MVH: Tara

PS: Det er det akvariet jeg skal kjøpe 900 KR og følger med alt!!

P. sphenops, X. helleri, X. macalatus, Ancistrus sp. for å nevne noen.

Husk at disse krever en PH på mellom 7-8 og GH på høyere enn 9.
Skal ikke få akvariet likevel Selgeren sendte mamma melding og sa at søsteren ville ha akvariet men at hun ikke mente å lure oss eller noe ... så sa mamma at det var greit og vi får finne en ny
Drømmen blir ikke oppfylt
Det var synd.
Var innom TAM Alna her om dagen, de har en del bra pakker til gode priser. For eksempel Juwel Korall (54 liter) , mener den kostet rundt 700 kroner eller noe slikt uten bord, ikke 100% sikker. Var i alle fall det rimeligste jeg har sett denne pakka til i Oslo. http://www.juwel-aquarium.de/en/Products/Aquariums/Korall/Korall-60-Int.html?force_sid=0c3uc358sto0528edr55c3ku33#!juwel-000000000000023860

De har også Juwel Rekord, det er gode og rimelige kar (Rekord 800 = 110 liter og er knallfine, savner de to jeg hadde....)

Har vel kritisert en del dyrebutikker, TAM Alna er ikke en av dem, der har de meget dyktige folk som kan sakene sine
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap