Oppdrett av villtfanga guppy?

Er det noen som har tips til hvordan jeg kan fremme dette?

Har seks Vilt- fanga guppy i ett 50 liters kar, det er bare en Hanne(håper han er produktiv). Ingen andre fisk i det karet(utenom en bitteliten malle som vi tenker å flytte til ett annet kar)..

Noen med erfaring og råd?
Bare du sørger for å ikke ta livet av dem, så vil nok formeringen gå av seg selv. Det er jo tross alt guppy det er snakk om.
Som Kampfisk antyder - just add water. Nå er det jo litt mer om å gjøre og ta vare på en viltfanget stamme da, så sørg for gode vannforhold, riktig kost og nok gjemmesteder for yngelen, for eksempel småbladede stengelplanter og mose.

Levendeføderyngel er som regel stor nok til å klare seg uten masse stress med maten, men det er vel ingen grunn til å handle den på Coop. Lite og ofte, og [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=145105+*+145106+*+145107&t=temartic_e&userid=jctUI8zF7yuqybr0eR2ztQFeiRld9kjScO6]bra kvalitet[/URL].

Har hatt gode erfaringer med å henge javamose på sugekopp litt høyt i karet, da fanges litt mat i den, det blir litt algevekst og mikroliv som de kan gnafse i seg uten å bli spist.

Denne oppskriften gjelder jo nesten all slags fisk det når jeg tenker meg om

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap