I dag har plutselig kampfisk egga mine fått hale og svømmer rundt. Stakkarene er i salatbollen min sammen med sin far, med hyppige vannskifte. Har prøvd å lese alt eg finner men finner ikkje dei rette svara. Kva skal eg gjere no? Salatbollen holder romtemperatur ca 22/23 grader. Kan dei være her? Må eg legge luftestein oppi? Kan eg flytte dei til fødekar i 40 literen? Vil dei overleve flyttinga eller er det bedre å la dei være der dei e? Trur endel er døde men hadde vore kjekt å få noken til å overleve.. Noken som kan svare på dette?
Så fort de er frittsvømmende, så kan du ta ut far. Fødekar vil de trolig rømme fra, så det kan bli vanskelig. Gi de masse planter, og bytt litt vann daglig, så kan de nok være der ei stund, men det hadde vært bedre med større plass og luftfilter...
Tusen takk for svar, no vart eg letta Da går eg for å la miniene være i salatbollen, og putter oppi masse flyteplanter når far blir flytta. Mating med infusorier fra potet og vannbytte kvar dag. Har stjelt luftesteinen fra eine akvariet og har hatt litt luft påståande dag. Vil det f. eks. være nok å slå denne på om kvelden og ha den påstående til vi kjem tilbake fra jobb? Den durer så den går meg på nervane.....
Så då får dei uansett bu i salatbollen nokre veker framover og satse på at nokre overlever lenge nok til å bli flytta til yngelkaret når dei har fått litt størrelse
Kan eg forresen fore med infusorier fram til dei kan få knust flakfor? Eller er eg nødt til å handle inn noko ekstra?