Født med åpen buk!

Vil høre om det er flere som driver med oppdrett som har opplevd at samtlige i kullet er født med åpen buk?

Driver oppdrett av guppy og dette er kull nr. 5. Nå er alle født i dag og samtlige av yngelen har åpen buk. Har aldri hørt om dette selv eller sett det Før. Alle lever men det er en som er i fare for å dø siden det er veldig ille stilt med den. Hele magen til samtlige er veldig stor til at de er nyfødte. Ser ut som de er over foret.

Noen som vet hva jeg bør gjøre med de? Er det en uvanlig sykdom de eller moren kan ha?
Inaktiv bruker
åpen buk? Sikker på at det ikke bare er eggsekken?
Nei, er ikke den. Har hatt 4 andre kull ol ingen av de har vært på denne måten. Hele magen deres har en spesiell farge rød/gul. Det har jeg også forstått ikke er normalt både videoen fra nettet viser og de forrige kullene mine.
Rebekka90
Nei, er ikke den. Har hatt 4 andre kull ol ingen av de har vært på denne måten. Hele magen deres har en spesiell farge rød/gul. Det har jeg også forstått ikke er normalt både videoen fra nettet viser og de forrige kullene mine.

Glemte også å skrive at du kunne se innvollene på all yngelen
Kanskje de rett og slett har kommet ut litt for tidlig, og derfor ikke er ferdig utviklet?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap