Bronserøysa discus - oppdrett 2015

Etter halvannet år i nybygd hus med tilhørende akvarierom er Discus i lek, par er dannet og yngel svømmer på foreldre.

Litt bilder og oppdateringer innimellom
Kjempeflott akvarie og fine fisk. Jeg blir helt misundelig.
Tusen takk Roland Her er det åpent hus lørdager, drømmen min ble virkelighet, storkaret er 1760 liter, forings reoler 4x375 for fisk, 375 til sump og 375 til vannforberedende, leksakvariet er 450 liter delt i fire, sump på 150 og vannforberedende på 150, ett bilde:
Bronserøysa Discus
Tusen takk Roland :) Her er det åpent hus lørdager, drømmen min ble virkelighet, storkaret er 1760 liter, forings reoler 4x375 for fisk, 375 til sump og 375 til vannforberedende, leksakvariet er 450 liter delt i fire, sump på 150 og vannforberedende på 150, ett bilde:


For noen flotte discus du har. Mine egner seg ikke på trykk men er nå glad i de allikevel.
Hvor har du fått tak i de store røttene dine ? Plukket selv eller kjøpt ?

Leter men vanskelig å finne store røtter til min 576 L
Takk for det Sonic, røtter er fra butikk i dine trakter, den er bygd opp av 5 røtter som hver er mellom 110 og 130 cm

Mitt vf par med grønn Discus;
Flott fisk og flott kar.
Kjenner lysten til og ha discus i gjenn, øker veldig med sånne bilder
Bare å sette opp discuskar igjen ))

9. dag frittsvømmende:
du får si ifra hvis du har noen discus å selge etter vært.
Bronserøysa Discus
Bare å sette opp discuskar igjen :))) 9. dag frittsvømmende:


Kjempeflotte! Jeg har et kull som er frittsvømmende på snart 4 uke og har begynt å få tydelige farger. Utrolig som de vokser. Kjenner jeg virkelig setter pris på hobbyen når jeg får se de gå hele veien fra egg til store majestetiske Discus.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap