Molly og pumper:D

Hehe, var akkurat oppe og så til siste kull med molly yngel, hvorpå jeg plutselig så at pumpa var delvis ute av drift (var ekstremt lite futt i den). Koblet den fra, åpna den, og tror du ikke det var yngel inni der også! Store var dem også, så store at de ikke klarte å komme seg ut av sprinklene i filteret lenger. De har nok levd godt på filter-æsj

Siste kullet var desverre litt lite, da mor fant ut at yngel var god mat men, blei nå litt glad da jeg oppdaga at det var 6 yngel istedet for 3

Jeg har vurdert å sette ei damestrømpe over pumpa, men er redd for at den skal bli fort heltett. noen som har noen andre tips?

Jeg har noen nettingstrømper du kan låne?

Vet ikke annet enn strømper, eller evnt en liten filtervatt-dott?
Hmm.. skal vurdere filtervatt, men sprinklene er høye (går langt oppover pumpa), så det kan bli mye vatt.. Hmm.. Skal man bruke nettingstrømper, kan jeg sikkert få et par av samboeren min istedet, men takk for tilbudet:oD

Nettingstrømper er nok ubrukelige, de er for hullete *ler*

Men ikke bruk de som er merket "Woolworth".. trust me.
Hmm.. hva med myggnettingstrømper? Woolworth? ullstrømper? *undre*
hmm... grisedyre... høres lite appelerende ut... ICA strømper derimot, DET høres bra ut *ica's egne varer-sangen comes to mind*

hehe, dyre men lekre

Sånne vanlige de selger i 3pkn på feks Lindex er bra.
Jeg kjøpte slike knestrømper jeg har brukt til slike formål.
Får snike meg inn i skapet til samboeren min og stikke av med ett eller annet...
Tilfeldig bekjentskap
© Bente Børresen
Reklame for plussmedlemskap