Oppblåst buk!?
Postet 26.01.06 kl 22:53
Endret: 13.02.06 kl 15:11
Postet 26.01.06 kl 23:13
Har vært utsatt for samme tilfelle to ganger før. Begge gangene ble det konkludert med at tilstanden skyldtes noe hun ikke hadde spist.
Denne sykdommen har diverse bieffekter. Hos meg resulterte det i større hus og større bil. Etter hvert kunne man også registrere at støynivået øke og antall timer med søvn ble betydelig redusert.
Middagsblund har med årene kun blitt et svakt minne.
Etterhvert har jeg konkludert at sykdommen har flere positive sider enn negtive selv om man til tide kan oppleve høyt stressnivå.
Jeg vil til og med gå så langt at jeg vil si at resultatet av denne sykdommen er meningen med livet.
Denne sykdommen har diverse bieffekter. Hos meg resulterte det i større hus og større bil. Etter hvert kunne man også registrere at støynivået øke og antall timer med søvn ble betydelig redusert.
Middagsblund har med årene kun blitt et svakt minne.
Etterhvert har jeg konkludert at sykdommen har flere positive sider enn negtive selv om man til tide kan oppleve høyt stressnivå.
Jeg vil til og med gå så langt at jeg vil si at resultatet av denne sykdommen er meningen med livet.
Postet 26.01.06 kl 23:14
Endret: 26.01.06 kl 23:14
Geir KristiansenHar vært utsatt for samme tilfelle to ganger før. Begge gangene ble det konkludert med at tilstanden skyldtes noe hun ikke hadde spist.
Oi! Ein form for mangelsjukdom, altså?
Denne sykdommen har diverse bieffekter. Hos meg resulterte det i større hus og større bil.
Hey hey! Det var kule bieffekter!
Etter hvert kunne man også registrere at støynivået øke og antall timer med søvn ble betydelig redusert.
Foreløpig har hoa mi verken blitt meir bråkete eller at søvnmengden er redusert. Heller tvert i mot! Spørs om ikkje dette kan vera noko anna!?
Postet 26.01.06 kl 23:22
Holger LockertsenOi! Ein form for mangelsjukdom, altså?
Nei, nei Holger hun har fått i seg alt det hun har behov for
Holger LockertsenHey hey! Det var kule bieffekter! :-D
Jepp Legg til en skikkelig trasig vinter så kan du trykt kalkulere innen en SUV
Holger LockertsenForeløpig har hoa mi verken blitt meir bråkete eller at søvnmengden er redusert. Heller tvert i mot! Spørs om ikkje dette kan vera noko anna!?
Bare vent til sykdommen slår ut i full blomst. Skal du ha en forsmak på støynivået så bare la vær å kjøpe inn hennes favorittfor for tiden.
Postet 26.01.06 kl 23:35
Postet 26.01.06 kl 23:45
Geir KristiansenLegg til en skikkelig trasig vinter så kan du trykt kalkulere innen en SUV
Sweeeet!
Bare vent til sykdommen slår ut i full blomst. Skal du ha en forsmak på støynivået så bare la vær å kjøpe inn hennes favorittfor for tiden.
Det har eg faktisk allereie merka. Ho må fórast til alle døgnets tider, og skal alltid ha spesialfór! Lurte jo på om det kunne vera fóret som har forårsaka tilstanden, men eg får vel stole på deg som har erfaring!
Korleis er det med yngelpleie? Driv denne arten med dette, eller er det berre å fóre yngelen med mygglarver og håpe på det beste?
Postet 26.01.06 kl 23:46
Postet 26.01.06 kl 23:46
Postet 26.01.06 kl 23:47
Postet 26.01.06 kl 23:49
Postet 26.01.06 kl 23:52
Postet 26.01.06 kl 23:53
Postet 26.01.06 kl 23:54
Postet 26.01.06 kl 23:57
Postet 27.01.06 kl 00:03
Holger LockertsenDIGRE brystfinner! Definitivt større enn før!
Nei, nei Holger hold deg til de bivirkningene du vil få noen glede av, denne er avsett til andre.
Hos meg heter bivirkningen RAV4 X og leveres i april
BTW vidvinkelkommentaren vil definitivt ikke hjelpe på støynivået. Det heter "du har aldri sett bedre ut" og så tenker du SUV når du sier det
Postet 27.01.06 kl 00:05
Postet 27.01.06 kl 00:06
Geir Kristiansen[QUOTE=Holger Lockertsen] DIGRE brystfinner! Definitivt større enn før!
Nei, nei Holger hold deg til de bivirkningene du vil få noen glede av, denne er avsett til andre.
*Uforståande*
Hos meg heter bivirkningen RAV4 X og leveres i april
Fin bilvirkning, men ALT for liten... . har faktisk bytta ut 4,2 tonn bil med japse-stasjonsvogn.
BTW vidvinkelkommentaren vil definitivt ikke hjelpe på støynivået. Det heter "du har aldri sett bedre ut" og så tenker du SUV når du sier det
Word! *Legge på minnet*
Postet 27.01.06 kl 00:13
Postet 27.01.06 kl 00:29
Postet 27.01.06 kl 00:39