Palettyngel

Min yngste datter påsto hårdnakket at det var noen søøøøte bebiser i 60-literen i dag, noe jeg ikke trodde det minste på. Men hun ga seg ikke, og når jeg så etter var det en vanvittig mengde palettyngel der. Paret er førstegangs, og den stakkars pappaen har ikke hatt noen høy stjerne, så jeg ble mildt sagt overrasket.

Men til saken; hvor mange er det vanlig at de får? Prinsessen og Gemalen i 180 literen fikk i underkant av 30, og ca 12 er nå så store at de har begynt å få farger. Jeg tenker med gru på antallet paletter hvis ikke frafallet blir stort
Og i 60-literen er det dårlig med yngeltyver...

Finnes det p-piller for paletter?

Hilsen Kirsti
Kirsti
Min yngste datter påsto hårdnakket at det var noen søøøøte bebiser i 60-literen i dag, noe jeg ikke trodde det minste på. Men hun ga seg ikke, og når jeg så etter var det en vanvittig mengde palettyngel der. Paret er førstegangs, og den stakkars pappaen har ikke hatt noen høy stjerne, så jeg ble mildt sagt overrasket. Men til saken; hvor mange er det vanlig at de får? Prinsessen og Gemalen i 180 literen fikk i underkant av 30, og ca 12 er nå så store at de har begynt å få farger. Jeg tenker med gru på antallet paletter hvis ikke frafallet blir stort :-( Og i 60-literen er det dårlig med yngeltyver... Finnes det p-piller for paletter? Hilsen Kirsti

Finnes det p-piller for paletter?
nei!
Tilfeldig bekjentskap
© Per Erik Sviland
Reklame for plussmedlemskap