Har du sett på makan? Hva er nå dette?

Kom hjem fra ferie i går og kikket spent i akvariene mine, og i 75 literen fant jeg denne snåle krabaten! Noen som vet hva slags type det er? Eller hvordan den har kommet seg dit? Mystifistisk
En sånn en har jeg også lyst på
*he-he*

er ikke det der en bjeffus fiskus a? hadde vært kult med 15sånne i store karet
Denne rotte-lignende skapningen har jaggu meg vært ute å kjørt med bilen min OG sovet i senga mi mens jeg har vært bortreist... Er det noe L-nummer på denne tro?
Inaktiv bruker
Høyer'n
Denne rotte-lignende skapningen har jaggu meg vært ute å kjørt med bilen min OG sovet i senga mi mens jeg har vært bortreist... Er det noe L-nummer på denne tro?

L-666 ?
bare en ting å gjøre, gi'n til pirayaene.
Hehe. Skille den begynne å yngle så er jeg intressert
Det er helt klart den sjeldne rasen " hoppitus aqvariqus". Særdeles sjelden med bi-polare egenskaper. Den kan forvandle seg til ulike egenskaper og har lett for å transfigurere seg slik at den ikke er igjenkjennbar.

Den er en sleip sak og kjenner sine eiere meget godt. Den opererer på tidspunkter når dens øverste herre ikke er tilstede og har en utsøkt sans for detaljer.

Den kan til forvirring forveksles med arten " hoppitus gardinikus" En råtass på gardiner og små akvariumer.

Rapport forventes.
Hmm, tror du er inne på noe her ja... Tror den yngler snart, siden jeg tok den på fersken med kjæresten...

Tror den tar helt over her hjemme snart jeg as, bilkjøring, soving, kjærestebesøk, TV-spilling og vill festing er bare noe...
Den utgir seg tilogmed å være nissens lille hjelper
Nå er det ikke lenge til denne lille rakkeren (se forrige innlegg) kommer på besøk til intetanende og godtroene folk, men den er en slu liten j**** som spiser dere ut av huset og ******* gjerne kattene deres
dette er en Lengrehårifoldus Terrierus, VF
Pøs på med bilder av de morsomme og søte små hundene deres! En vakker dag , når det inn i hjertet på madammen og jeg kan få meg hund..
Nå Arne Kristian, ble det bikkje på deg til jul???
Høyer`n:
Jeg har også en rotteliknenede skapning som likner mistenkelig på din

Litt annen fargevariant. Ellers kan jeg skrive under på at dette er en særdeles utspekulert og intelligent liten sak, absolutt ikke overrasket over at din spiller TV-spill! Lurer på om det kan være noe slektskap mellom min og australsk pungdjevel forresten?

Arne Kristian:
Alle må da få lov til å ha en hund! Dama di har nok bare midlertidig misforstått noe her... Og jeg lover deg: får du den bare i hus kommer hun nok til å smelte!
Ikke vis bilde nr. en til dama da. Tror kanskje ikke det øker sjansene dine til å få hund: mine to lekesloss på matfar sin mage mens han prøver å ta seg en middagslur på sofaen.

Bilde 2: "sjefen" koser seg med beinet han har stjålet fra sin mye større lillebror.

Maren
Så har vi jo dyret i avataren min. Det er en krapylus propellus. Kjønn: hunnkrapyl.
En meget sosial skapning med høy intelligens. Aktiv kropp som trenger god plass. Foretrekker å gå i stim med flokklederen. 88 m2 er i minste laget for denne arten. Det er mer passende å måle plassbehovet i km2.
Meget foretaksom. Elsker å finne på bøll, gjerne for å erte eieren. Er dessverre litt gneldrete. Meget sterk, både fysisk og psykisk, og tåler definitivt en støyt.
Dette er en art som man bare forelsker seg i. Har man først hatt en slik i huset, vil man ikke være foruten senere.
Her kommer PappTerrieren!
Verdens mest sjarmerende lille vesen! Lille Ellie (Electra) er nå litt over 4 mndr gammel, og har forlengst sjarmert alle hun kommer i nærheten av. Hun er ei utrolig vennlig og sjarmerende frøken, og veldig flink med andre dyr (katter og hunder). Vi har flere katter i huset, og noen ganger når gjengen herjer som mest, lurer vi på om hun ikke har litt katteblod i årene. Klatrestativet som er ment for kattene er ofte i bruk av Ellie også. Hun er gjerne med på å kjempe om å få sitte på den høyeste plattformen!

Stjele kattemat for så å spise den, er myyyye bedre enn å spise sin egen mat.....

Nå har Ellie fått på plass stå-ørene sine, og ligner litt på Gizmo.... så søt, så søt....
Dette må være den sjeldne rasen "åkermix" ... blanding fra lort til langhalm..... Nydelig skapning!

Aldeles bedårende..... Finnes det flere i ditt distrikt? Min hoppitus gardinicus.... under tilnavnet" I hate you" Har per tid innestraff etter en elskovsnatt med en koffert.... Mor ble ildsken og far lo.....
Tilfeldig bekjentskap
© MC Darup
Reklame for plussmedlemskap