Hva slags musikk liker dere?

Ja, etter en lang fin lørdagskveld med akvariene og Kill Bill, sitter jeg her å kjeder meg litt, så jeg tenkte det hadde vært morsomt å vite hva dere andre på forumet her hører på av musikk. Kan jo starte selv.
Jeg liker best mild hip hop og RnB, feks
Kanye West,
Mos def,
talib kwali,
lupe fiasco
osv

Nå får dere fortsette
Inaktiv bruker
Liker mye forskjellig men veldig glad i teckno, som Darude feks. Men høre gjerne på Shania Twain å. Sitter akkurat og laster ned noe musikk med panfløyte nå
Jeg liker litt mer heavy musikk jeg... listen er lang, men kan nevne de jeg kommer på:

Kamelot
Nightwish
Sonata Arctica
Hammerfall
Agathodaimon
Narnia
Stryper
Vintersorg
Går mye i rap og hip hop her i huset:P

F.eks:
eminem
dr. dre
the game
snoop dog
50 cent
etc.

Men kan egentlig høre på det aller meste, kansje untatt klassisk(sry hvis jeg trakker noen på tærene her, ikkje vondt ment)
hehe tror ikke du tråkker på noen tær her nei hadde tenkt å skrive at jeg ikke liker ja akkurat 50 cent, og "serieproduser listepop" som jeg liker å kalle det, men ville heller ikke tråkke på noen tær:-P
Jeg er helt klart den personen som ikke kan høre "alt mulig", og bytter sjeldent sanger på mp3-spilleren. Jeg liker å ha originale album, og laster derfor ikke ned musikk. Brente CDer vil jeg heller ikke eie.

Musikklista består av rock av forskjellige slag:

Gåte
Animal Alpha
Kaizers Orchestra
Seigmen
The White Stripes
Alanis Morissette

Fiskene mine får helt klart høre mest av Gåte. Låtene kan de nok alle utenat, det har vært daglig kost i noen år. Hvis det er flere Gåtefans på forumet må jeg legge til at GåteDVDen er fantastisk. Animal Alpha og Kaizers Orchestra har jeg sett live. Utrolig bra!

Skal bli gøy å se hva andre hører på.
Karl Kristian
hehe tror ikke du tråkker på noen tær her nei;-) hadde tenkt å skrive at jeg ikke liker ja akkurat 50 cent, og "serieproduser listepop" som jeg liker å kalle det, men ville heller ikke tråkke på noen tær:-P

Hehe

Kristian
Kaizers Orchestra

Og selvfølgelig Kaizers! Hvordan kunne jeg glemme de da?!?

Kristian
Kaizers Orchestra har jeg sett live. Utrolig bra!

Me 2, helt fantastisk, sto heeelt framme ved scenen:P
Hei og hopp... kan begynne med hva jeg hører mest på! Det er kaptein sabeltann. Sønnen min er helt besatt, mens datteren min digger å høre på ole ivars og skandinavia, så dette hører jeg mest.

Men det jeg liker er det meste av rock og pop, men nr en er og blir IRON MAIDEN. Elles synes jeg Christina Agulera er helt bånn......sorry!

Men ellers, alt som rocker er bra.
Sondre
[QUOTE=Kristian]Kaizers Orchestra har jeg sett live. Utrolig bra!

Me 2, helt fantastisk, sto heeelt framme ved scenen:P

Ett menneske stod foran meg på første rad. Ordenlig liv på Kaizerskonsert. Håper det blir en snart igjen.
Metal her i gården.

Judas Priest
Metallica
Accept
Halloween
++
Rock og metal første pri, ellers er det så mye, alt fra køntri til trance :P

Men ting som går igjen er Ingenting, In flames, Dark Tranquillity, Led Zeppelin, osv.
Jeg liker generelt det kjæresten min ikke er så glad i:

Mira Craig
Gåte
Bertine Zetlitz
Guano Apes
M. Manson
...også Madonna selvsagt

klassisk er undervurdert. Tsjaikovskij ruler!
(se disneys fantasia 1)

Ellers er det nrk-mPetre 24-7
Inaktiv bruker
Morgen
Det meste fra Kari Bremnes til Mudwayne går ned
Favoritter er nok Pink Floyd,Seigmenn,Kaizers orc,Mudwayne,Disturbed,Bob dylan,Tom Waits (nå om dagen)

Holder meg unna country/hip hop/dance osv.
liker green day, karpe diem, metalica++ akkurat nå!
Oioi. For et spørsmål… Det er jo mye lettere å si hva man ikke liker, men jeg skal prøve å svare:

DumDum Boys. Jeg har alle albumene deres og litt til, hadde nedtelling til forrige album og har hørt dem live flere ganger. Er det det som kalles å være fan, på godt norsk? Man finner også alle albumene til Metallica i hylla mi, samt en del konsert-dvd’er som brukes flittig. Metallica har jeg også hørt live (for øvrig sammen med et par av disse gutta, som er kjente av søstra mi). Crosby, Stills, Nash & Young er også rimelig godt representert i hylla, da kanskje særlig de to siste.

Ellers er jeg egentlig ikke en sånn som sluker alt én artist lager, heller en sang her og en der, alt til sin tid. Her er et tilfeldig utvalg fra mp3-samlinga:

Aerosmith – Crazy
Beatles – Here comes the sun
Beethoven – Pianosonate nr 8: Adagio cantabile
Cowboy Junkies – Powderfinger (Neil Young-låt, ja)
Decay - Joker
Graham Nash – Wounded bird
Kinks – Waterloo sunset
Knutsen og Ludvigsen – Ku I tunnelen (Kraftig undervurdert!)
Nirvana - Come as you are
Radka Toneff – The moon is a harsh mistress

Vær så god, sjela mi på et fat.

PS: Svaret på hva jeg ikke liker er mye lettere og krever langt færre bokstaver: Alt svigermor kunne finne på å høre på.
Grete
Knutsen og Ludvigsen – Ku I tunnelen (Kraftig undervurdert!) :D

Knutsen og Ludvigsen er fantastisk bra! *ler* Ku i tunnellen og Feskhandler Torske er de beste..

Ellers hører jeg på det meste utenom trance, country og danseband. Favorittbandet er Live!

Jeg hører blandt annet på Green Day, Linkin Park, Nirvana og i det hele tatt ting med litt futt i
Pink Floyd!
Ja som de fleste her er jeg alt lyttende, men jeg elsker Pink Floyd! Det har jeg gjort siden tidlig i tenårene. eg var på Roger Waters i Oslo i sommer! Svimte nesten av som ei fjortis jente på backstreet boys konsert Har også en "i'll see you on the darkside of the moon" tatto på over armen

Men det går også i andre ting:

Coldplay, David Bowie, Rolling Stones, Live, Madrugada, Thomas Dybdahl, Thom Hell, litt fordi han er fetteren min, hadde kanskje ikk hørt så mye på han vist ikke, men jeg er blitt veldig glad i musikken hans, selv om han er på turne med Marit Larsen nå.....Liker vell Under the surface men...

Det er masse mer! Hellbillies også, masse norsk! liker å kjøpe orginal plater, har alle pink floyd bla. Men kan også høre på brennte plater og laster endel.
AXLm
Jeg hører blandt annet på Green Day, Linkin Park, Nirvana og i det hele tatt ting med litt futt i :-)

yes, yes!
Ja her i gården går det i Nirvana, Rammstein, Hammerfall. gode gammle Nightwish, Foo Fighters +++. Liker det meste av alt.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap