Pratesyke......

Inaktiv bruker
Alle somer "pratesyke" om akvarium!!!!!!!! Hva med Skype? Tar gjerne imot en samtale jeg. Å det koster INGEN TING, for di som ikke vet det
Endelig en som bruker Skype
Skype navn "Twb..."
Inaktiv bruker
Thomas Agnor
Endelig en som bruker Skype Skype navn "Twb..."
Ganske nytt for meg, men prøv å skype meg på "modena3601"
hadde vel vært bedre om vi kunne laget en teamspeak server, dette krever 0 og nix av pcn, flere kan prate likt uten problemer osv... bruker det mye. Genialt og gratis
Inaktiv bruker
Karl Kristian
hadde vel vært bedre om vi kunne laget en teamspeak server, dette krever 0 og nix av pcn, flere kan prate likt uten problemer osv... bruker det mye. Genialt og gratis:)
Forklar!!!!!!!
ALLTID skravlesyk!!! Menne... hva er det egentlig dere prater om? Innbiller meg at jeg har hørt Skype før men skal absolutt ikke skryte av at jeg har snøring på hva det er!
Lære meg noen?

Hilde c",)
Karl Kristian
hadde vel vært bedre om vi kunne laget en teamspeak server, dette krever 0 og nix av pcn, flere kan prate likt uten problemer osv... bruker det mye. Genialt og gratis:)

Det er riktig det, men akkurat det samme gjelder også Skype

skype.com
ALLTID skravlesyk!!! Menne... hva er det egentlig dere prater om? Innbiller meg at jeg har hørt Skype før men skal absolutt ikke skryte av at jeg har snøring på hva det er!
Lære meg noen?

Hilde c",

Nesten de samme funksjonene som i MSN, men mye sikrere og mye lettere.
Nå har jeg lastet ned Skype!
Og bruker Birger som forsøkskanin for å se om jeg får det til å funke.. hehe
Må bare få rotet frem mikken vel, for å få skravelt litt....

tror skype navnet mitt ble hysteria27

Moro med noe nytt
c",)
Inaktiv bruker
Hysteria
Nå har jeg lastet ned Skype! Og bruker Birger som forsøkskanin for å se om jeg får det til å funke.. hehe Må bare få rotet frem mikken vel, for å få skravelt litt.... tror skype navnet mitt ble hysteria27 Moro med noe nytt c",)
Det ringte hos meg ja
jeg er også med men jeg trenger mye infp for jeg har ikke peiling på skype
ringte det? Wow stilig! hehe
Jeg hadde ikke tenkt å ringe da, satt bare her å trykket og prøvde meg litt frem på div ting.. må jo prøve å finne ut av åssen dette virker
Inaktiv bruker
Alexander Severinsen
jeg er også med:) men jeg trenger mye infp for jeg har ikke peiling på skype
Gå på www.skype.com å last ned
hmfr.. hele greia har hengt seg hos meg....
Inaktiv bruker
Alexander Severinsen
jeg er også med:) men jeg trenger mye infp for jeg har ikke peiling på skype
www.skype.com
dette var moro! Har fått prøvd meg litt på Birger (neida ikke på DEN måten :p) Og har fått lært meg littegrann nå..
Må bare sette meg til i tenke boksen for å prøve å huske hvor den ***** mikken til pc `n er....

Takker Birger og Thomas for hjelp

Og om noen skulle ha lyst, så er det bare å legge meg på lista... eller Skype meg som det heter.. hehe
Hysteria27

c",)
Hysteria
dette var moro! Har fått prøvd meg litt på Birger (neida ikke på DEN måten :p) Og har fått lært meg littegrann nå.. Må bare sette meg til i tenke boksen for å prøve å huske hvor den ***** mikken til pc `n er.... :) Takker Birger og Thomas for hjelp :) Og om noen skulle ha lyst, så er det bare å legge meg på lista... eller Skype meg som det heter.. hehe Hysteria27 c",)

Bare hyggelig
Morro dette her 3 stk på noen timer, håper det blir flere
siviso

Jeg er online jeg..
Inaktiv bruker
Siv'en
siviso Jeg er online jeg..
Hvor er du online hen?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap