Funny video :-)

Dette kan vel ikke være en norsk akvariejente. Eller kan det det ?

haha, hun var da bare blond? noe gærdi med det da?
Haha. Bra video. Jeg synes nerden var veldig tålmodig.
Oi oi oi... Ja ja.... Hun har sikkert gode sider også? (kanskje)
hehehe
Puhh!!.....går det virkelig ann å være sååå "blond"??
Å himmel! Hadde sikkert ikke visst hvordan jeg skulle skiftet en prosessor jeg heller,men jeg vet da at skjermen ikke er pc`n iallfall*ler*
eddiedahl
godt å være brunette:D

Ooooh yess!!
Det er slikt som dette som får meg til å føle meg som rene dataeksperten
Blondere enn dette, går det vel neppe an å bli..

PS - ikke misforstå - det går an å ha lyst hår uten å være blond
Kjenner at skadefryden er på topp her nå!
Ja der ble jeg først litt flau for at jeg er blond, og så ble jeg litt glad fordi jeg ikke er SÅÅÅÅ blond. Hjelpe!

Glad jeg finner data noe enklere enn det der..

Ikke så flink på hår og sminke da... Kanskje de eksluderer hverande`? Multitasking?
Etterhvert blir det å bytte prosessor et like fjernt minne som kasettene med commodore64 spill som vi byttelånte på barneskolen. Det utgår ganske snart.

Jeg har vært brunette og blondine om hverandre,men trives faktisk best som blondine
Menne....er jo ikke ekte blondine da,la nå det være sagt
Ja det er mulig. Men det å vite at skjermen IKKE er selve PC'en. Det er jo greit å vite. En dag så forandres nok det også..
Hadde jeg vært han "nerden" hadde jeg vært veeldig nærme å slå den kjæ***** rett ned! Hun ville jo ikke høre! blir agressiv :P
For dem som ikke vet det, er dette klippet fra Tv3-serien "Prinsessen og Professoren", bassert på den amerikanske "the beauty and the geek".

Bård, den velfødde karen på videoen, er foresten en kjærnekar jeg gikk på skole sammen med i ett par-tre år
Hehe !!!!
Noen akvariejenter som vil være med på et tilsvarende [URL=http://5x5m.com/files/speedbandits/ ]norsk prøveprosjekt[/URL]..Så kan de sende bilde til meg
Fiskerikkemer...
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=pHnDkK0y_zg&mode=related&search=]Funny fishing[/URL]

De fikk hva de fortjente alle menneskene!
Hehe opplevde noe lignende den siste skjetsjen på funny fishing da jeg var å fiska i lofoten:P dro og dro og dro og sveiva for harde livet, plutselig knekker hele stanga:P Det viste seg forresten at vi satt fast i bånn^^ Dro opp pilken med sikkert 2kg tang og tare på :-P
Har fisken en gang og da fanget pappa en fisk og sa jeg skulle holde den mens han tok bilde, men fisket var så glatt at den sklei ut av henda mine og ned i vannet hvor den fortsatte sitt fiskeliv Kan jo innbille meg at jeg slapp den fri med vilje, for jeg liker ikkeat folk fanger fisker...
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap