Har bursdag i dag =) Fikk akvarium i presang =)

I dag blir jeg 13 år =) Og gjett hva den ene gaven min ble. Et nytt akvarium! Jeg som trodde at rommet mitt var fult av akvarier, men det skal tydeligvis få plass med kortsiden inntil en vegg, det har mamma og pappa regnet ut Jeg hadde egentlig tenkt å kanskje kvitte meg med 3 akvarier som står oppå pulten og så kjøpe et stort kar til plecoen min, men nå fikk jeg jo et nytt, men det var litt dumt for det var bare 150liter, og plecoen går nå i 160liter, så han ville ikke fått noe større plass, men uansett deilig med nytt akvarium.
Som sagt var det på 150liter og jeg tenker jeg vil prøve meg på oppdrett av palett og/eller ancistrus sp der så jeg trenger noen tips etterhvert, men først skal jeg ta meg tid til å dekorere det og sånn. Akvariet er akvastabil med eget stativ og det er bare pappa som mener at det er 150liter, men det er nok noe der omkring. Ble forressten litt inspirert av et 180liters kar her inne blant medlemsakvariene når det gjelder fiskesammensetning og oppdrett og sånn, det var et fint selskapsakvarium, men jeg skal selfølgelig ikke nevne hvem sitt det var eller linke til det eller noe Dette er en deilig dag =)
Inaktiv bruker
Gratulerer med dagen og nytt akvarium
Grattis me dagen og kos deg med nytt akvarium.
Veldig koselig at dere gratulerte meg, jeg fikk også en gratulasjonsmail fra akvaforum. Kjempekos
Gratulerer så mye med dagen! Det er godt å se at hobbyen din blir tatt vare på av dine foreldre. Lykke til med et nytt akvarie til.
mArTii =)
Akvariet er akvastabil med eget stativ og det er bare pappa som mener at det er 150liter.

Gratulerer med dagen!

Hvis det er et nytt Akvastabil så er det enten 128, 180 eller 250 liter. Eldre Akvastabil hadde en modell som var på 160 litr. Bruk et målband og mål karret. 180 literen er 100X40X45 (LxBxH).
Det var faktisk 180liter =) Akkurat de målene du nevnte 100X40X45. Jeg ble nemlig veldig redd for at det bare var 128liter nå, fordi det så litt mindre ut en 160litern, men 160litern er 100X40X40. 160litern ser dypere ut, men det er kanskje bare fordi det er litt stæsj og sånn oppi så det bli litt dybde? Takk for gratulasjon
mArTii =)
Det var faktisk 180liter =) Akkurat de målene du nevnte :) 100X40X45. Jeg ble nemlig veldig redd for at det bare var 128liter nå, fordi det så litt mindre ut en 160litern, men 160litern er 100X40X40. 160litern ser dypere ut, men det er kanskje bare fordi det er litt stæsj og sånn oppi så det bli litt dybde? Takk for gratulasjon :)

Gratulerer med dagen da! Tenåring nå ja, går det hvertfall rette veien! Lykke til med nytt akvarie!
Gratulerer med dagen
Det var jo en flott gave du fikk
Nå venter mange timers kos med forbereding og senere studering av de nye fiskene.

Ha en fin dag.
gratulerer med dagen, flott gave du fikk
Tusen takk alle sammen =) Flott gave ja Gleder meg til å sette opp nytt akvarium =)
Gratulere med dagen mArTii!!
Liss Nilsen
Gratulere med dagen mArTii!!

Tusen takk Liss =)
Congratz with the day Håper du koser deg på dagen din Det er så morsomt med bursdager. Et år til neste gang da...
Gratulere med dagen!

Jeg ønske meg å et akvarium i bursdagsgave, men tror ikke at det er så stor sjanse for at jeg får det ... sukk. Du e heldig.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap