Skryt......

Inaktiv bruker
Er det lov å skryte av en man har gjort "kjøp" med her, så folk vet det?
kan i allefall skryte av deg birger, oscarene stortrives i 660'n og rokkene elsker maten
Inaktiv bruker
Takker... å skal noen kjøpe av Eika, bare gjør det
Brukernotis?
Kva med å ordne til slik at ein kan legge inn brukernotis her på AF? Eg ser dei har det på andre akvariefora, og på diverse nettauksjonar etc. På denne måten kan ein sleppe unna eindel "skjit" når ein handlar; ein kan styre unna dei største slaskane.
Inaktiv bruker
Enig
Eller hva med å bruke eBay metoden? Man kan velge mellom surt fjes ( )
Midt-på-treet fjes ( ) Og glad fjes
Og man må skrive begrunnelse bak.
Hvis en selger er god står det feks sånn her:

5 (Se kommentarer)
0 (Ingen kommentarer)
0 (Ingen kommentarer)
God ide, Karl Kristian. Det er en ryddig og grei måte å gjøre det på. Hadde sikkert vært ok med en slags "sikkerhet" for det er jo noen luringer som forsøker seg overalt.
Tør jeg foreslå minst 20 seriøse innlegg i forumet for å gi kommentar? Eller blir det kjipt for de som bare bruker forumet for å kjøpe/selge ting?
Inaktiv bruker
Så hvis man har sittet "oppe" noen netter å pratet litt "piss" så er man ikke seriøs?
Jo da, dersom det er seriøst piss så ;0) Blæh, jeg er trøtt og har derfor en forferdelig humor.. God natt.
Inaktiv bruker
Aquadama
Jo da, dersom det er seriøst piss så ;0) Blæh, jeg er trøtt og har derfor en forferdelig humor.. God natt.
Legg deg
Det jeg mente var informative poster, evnt spørsmål, ikke bare skrive en kommentar til feks en film: "Ja den var morsom" ,eller svare på noe tilfeldig og skrive " enig med " og gjøre dette 20 ganger...Tror dere skjønner hva jeg mener
Skal bli!
Og Karl K. jo da, vi forstår nok hva du mener. Skal komme med sabla seriøse tilbakemeldinger på dette i mårra, hi, hi. Nå hopper jeg i seng.
Tilfeldig bekjentskap
© Klaus Steinhaus
Reklame for plussmedlemskap