Datateknisk spørsmål : pc innstilling ved handel hos Aquazoo

Jeg har slått av pop-up blokkeringene på pc'en min, men likevel får jeg ikke opp det siste ordrebekreftelses-bildet i nettbutikken til Aquazoo i Bergen.

Hva må jeg gjøre for at det skal gå gjennom? Et eller annet på pc'en min sperrer for det, slik at det bekreftelsesbildet aldri kommer opp. Dermed går aldri ordren igjennom. Jeg er lei...!

Noen som har forslag til hva jeg må gjøre?
Alle ganger jeg bestiller derfra får jeg ikke den siste ordrebekreftelsen/det siste bildet opp slik du sier, men så når jeg så logger meg på igjen der så ligger bestillingen i handlekurven og jeg kan fullføre bestillingen på nytt, og da får jeg opp det siste bildet.. Hvorfor det er slik aner jeg ikke, men å gjøre det to ganger på rad funker faktisk for meg..

(Og jeg har fremdeles pop-up blokkeringen på..)
Hvis du bruker FireFox, så prøv prøv med Internet Explorer
Jeg bruker Internett Explorer.
Hadde samme problemet sist, forsvant ut av bestillingen på siste side. Logga inn igjen, og kom da til endes og fikk mailen. Så det er en bug en plass der.
Takk, da skal vi prøve ut det etterpå
Jeg hadde og litt problemer der med siste bestillingstrinn.. Måtte av med popupblokkere og ned et hakk på personverninstillingene. Det er gjerne en popupblokkerer i nettleseren og en i sikkerhetsprogrammet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap