Hva er forskjellen på disse to bildene?

Jeg surfet litt rundt på internett og kom tilfeldigvis over denne morsomme tingen:
Prøv å finne ut forskjellen på disse to bildene. Det er nesten umulig!
Hehe, ja det var ikke lett du
den der blei laga før inett blei oppfunnet
Synes de sa noe i bakgrunnen...anbefaler å sku opp volumet..da kørte jeg hva de sa...er det ikke noe med den båten da ??
Eika
den der blei laga før inett blei oppfunnet

Hehe, sant nok
Hvis man ser veldig nøye etter ser man at det er forskjell på de to båtene...
Hehe, det har jo noe med lyden å gjøre, han sier det jo i bakgrunnen, men det er litt lavt så mann må skru opp lyden mye for å høre.
Alexander Severinsen
Hehe, det har jo noe med lyden å gjøre, han sier det jo i bakgrunnen, men det er litt lavt så mann må skru opp lyden mye for å høre.

Men hvorfor må han snakke så lavt? Må jo nesten skru opp volumet på det høyeste for å høre hva sier.
Veldig deiligt å studere i fred og ro med masse lyd ja.... da ser en kart forsjell.... det gjode jeg....
chemistry girl
Veldig deiligt å studere i fred og ro med masse lyd ja.... da ser en kart forsjell.... det gjode jeg....

hahaha ja det ser jeg for meg ler faktisk høyt nå!
å i helvete
* død*

DIN feil................................................hehehehehe
AXLm! Hvordan kunne du!? Du skremte livsskiten ut av meg! Det der var ikke morsomt, bare slemt!
(Måtte roe meg ned i et par minutter etter skrekkopplevelsen før jeg kunne være med på leken for å lure andre)
mArTii =)
AXLm! Hvordan kunne du!? Du skremte livsskiten ut av meg! Det der var ikke morsomt, bare slemt! (Måtte roe meg ned i et par minutter etter skrekkopplevelsen før jeg kunne være med på leken for å lure andre)

Skal ærlig innrømme at jeg gikk rett på lim pinnen jg og. Fint det første bildet der, men satan jeg stokk godt ja!
bare le dere, men jeg var veldig konsentrert. og veldig trøtt.. men er våken nå.
Tilfeldig bekjentskap
© Brigitte Walthert
Reklame for plussmedlemskap