Jeg er ubehagelig våken....

og det er litt plagsomt... flere som er våkne ?
Jepp Sitter og rydder i tusenvis av bilder på harddisken.

Det er kjedelig men det må gjøres iblandt. Artsbildene er greie nok å kategorisere, men det er de andre tingene det blir rot av. Hender at jeg sliter med å finne det jeg leiter etter.
Våken, ja, med pils på bordet og pizza i ovnen

Hva er rett fremgangsmåte når jeg oppdager feil i fiskebasen, Håvard?
Du bare trykker på endre infoknappen og skriver det du mener er riktig.

Forandringen blir da sendt ´bak´ for godkjenning. Det er viktig at alle som opdager noe de mener er feil gjør dette. Alt er en dugnadsfreie
OK.

Men denne tar jeg her, så får jeg begrunnet det litt også

Angående panserål:

I basen:

Stim/gruppe: Nei

Størrelse: 90 cm.

Karstørrelse: 200 cm./700 liter

Min mening:

Stim/gruppe: Ja, de er like sosiale som kuhliål

Størrelse: 40 cm.(fakta)

Karstørrelse: 150 cm./375 liter

Dette er yndlingsfisken min, og jeg synes derfor det er svært synd hvis akvarister unngår denne på grunn av at de tror den blir veldig stor.
Videre er det synd for fisken dersom folk tror den har det best alene.
Panseråler er som kjent "bøyelige", og strekker godt ut i et kar på 150 cm.

Antar at dere somer hele hurven her

Enig med deg, Donald, i opplysningene om Øreålen. Det du her opplyser, er jo det som går igjen i de fleste bøker\ nettsteder jeg har stukket nesen innom.

Årsaken til at den står oppført (ennå) som en potensiell 90cm-fisk, er at det er dette som er registrert maksimumsmål. I ett tilstrekkelig stort akvarie, vil denne fisken uten tvil bli over 40cm (har selv sett slike på over halvmeteren i handel).

Har derfor gjort en del endringer i profilen til fisken

PS: Legg gjerne inn slik info rett i profilen, du kan kommentere der også Lettere for oss, lettere for deg
Håvard Støre Andresen
Jepp:) Sitter og rydder i tusenvis av bilder på harddisken. Det er kjedelig men det må gjøres iblandt. Artsbildene er greie nok å kategorisere, men det er de andre tingene det blir rot av. Hender at jeg sliter med å finne det jeg leiter etter.

mpfh... du var for treg til å svare, jeg fant en film
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap