Fiskekjøp på nett?

Noen som vet hvor man kan få tak i billig fisk fra nettbutikker eller grossist\importør i innland å utland??

MVH Meg.

Anbefaler deg å søke etter dette, det har vært diskutert flere ganger.
Hva slags fisk er du ute etter?

Det er ofte best å skaffe fisk via dyrebutikk.
Du finner en del linker til nettbutikker her på AF. Noen selger fisk og sender, men ikke alle.

Jeg har prøvd å bestille fisk fra nettet fire ganger nå (innen Norge, altså). Dessverre går det hardt utover fiskene å bli sendt med Postens tjeneste "Ekspress-over-natten". Dødeligheten er skyhøy! Og det er fryktelig trist å endelig ha fått tak i ønske-fiskene sine, bare for å pakke dem opp og finne kanskje halvparten døde og en god del av resten i ferd med å dø.

Det er billige priser ofte i nettbutikker, men det blir dyrt likevel når dødeligheten er så høy. Ofte slipper man jo å betale for fisken som døde under transporten, men... det er ikke så moro likevel. Transportkostnadene må man jo ut med uansett også.

Kjøpte selv 12 stk nydelige Corydoras davidsandsi som jeg fikk levert på døren med ekspress på fredag. 7 døde. De 5 siste har sett slappe og elendige ut i dagene som har gått siden fredag, og i kveld fant jeg en opp-ned.... men det var litt gjellebevegelser enda, så jeg lot den være. Men den dør i natt, tipper jeg. Jeg har betalt for transport og for fem fisk; kr 550 totalt i dette tilfellet, men stykkprisen blir jo høy i sluttenden når så mange dør.

En gang jeg bestilte tetraer døde ca halvparten, det var Keisertetraer og Rosentetraer.

Jeg har bestilt fisk over nettet sendt med ekspress for siste gang. Det var ordentlige stikk i hjertet å se alle de døde, flotte fiskene.... orker ikke det en gang til.

PS! Mulig jeg har vært veldig uheldig, men jeg har vært det 3 av 4 ganger nå og det holder. Den ene gangen jeg bestilte L-270 maller døde kun 1 av 6 maller, og den døde av hvitprikk etter et par ukers karantene.
Hei,søk gjerne rundt
Men, skal du kjøpe fra grossist eller lign.. Må du kjøpe i store kvantum som feks dyrbutikker gjør.. ellers vil de ikke selge til deg.. har undersøkt..
ska du bare ha 2 -3 fisk av den og litt av den så får du det ikke...i hvrtfall ikke uten at du må betale i dyre dommer..

Stikk og bestill på din lokale Zoo kjede..

er garantert biligst i lengden..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap