- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Nå skal det bygges hus!!
Nå skal det bygges hus!!
Postet 29.11.06 kl 21:48
Postet 29.11.06 kl 22:39
Postet 29.11.06 kl 23:32
Postet 29.11.06 kl 23:56
Postet 30.11.06 kl 00:35
Jeg har fått ordnet meg slik at jeg kan på en "furtebu" på ca 10 m2. Her kan jeg ta med ut med akvarier ol. "Problemet" mitt er at jeg har en del andre hobbyer som stjeler masse tid og penger parallellt med akvariene. Får se hva det blir, men en reol hadde vært gøy da.
Soverommene blir like!
Kan få vedfyring i alle tre etasjer. Jeg skal bygge dobbel pipe for å kunne lage peis i kjøkken/allrom. Vannbåren varme skal innstalleres og varmepumpen får jeg til nettopris siden jeg jobber i faget.
skal bli spennende dette.
Mikkel
Soverommene blir like!
Kan få vedfyring i alle tre etasjer. Jeg skal bygge dobbel pipe for å kunne lage peis i kjøkken/allrom. Vannbåren varme skal innstalleres og varmepumpen får jeg til nettopris siden jeg jobber i faget.
skal bli spennende dette.
Mikkel
Postet 30.11.06 kl 07:58
Inaktiv bruker
Gratulerer og lykke til
"furterom" burde være påbudt i alle hus
/jan
"furterom" burde være påbudt i alle hus
/jan
Postet 30.11.06 kl 10:38
Det blir moro Mikkel! Jeg sitter her og planlegger mer akvarierommet enn andre rom i den nyinnkjøpte leiligheten Det er liksom liiiitt mer spennende akkurat det, enn f.eks. fargevalg i stua og på kjøkken m.m. Jeg får ca. 12 kvadrat akvarierom til rådighet, men kommer nok til å gi fra meg noen til andre dyr så jeg slipper å ha småkryp andre steder i huset
Postet 30.11.06 kl 15:07
Litersyken??
Dette er nok en kraftig variant av litersyken vil jeg tro. Vi bygger/ kjøper nye hus/leiligheter for å få plass til mer vann!
Mikkel
Mikkel
Postet 01.12.06 kl 08:32