- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Hva kan jeg bruke disse dekor-skjellene til?
Hva kan jeg bruke disse dekor-skjellene til?
Jeg falt for et par bokser med dekorskjell som jeg fant hos den lokale blomsterhandleren. De har litt pynteting som vaser, lysestaker o.l. også, i tillegg til snittblomster og potteplanter.
Synes disse skjellene var såååå utrolig pene og dekorative, og kjøpte to bokser
Tenkte å lage et bilde av dem, ved å lime dem opp på et eller annet dekorativt vis inne i en grunn "titte-kasse", og så bilderammen utenpå der igjen. Slik at det blir en viss dybdevirkning.
Kunne vært spennende å høre om andre kreative personer kanskje hadde noen andre forslag, eller justeringer på det jeg hadde?
Synes disse skjellene var såååå utrolig pene og dekorative, og kjøpte to bokser
Tenkte å lage et bilde av dem, ved å lime dem opp på et eller annet dekorativt vis inne i en grunn "titte-kasse", og så bilderammen utenpå der igjen. Slik at det blir en viss dybdevirkning.
Kunne vært spennende å høre om andre kreative personer kanskje hadde noen andre forslag, eller justeringer på det jeg hadde?
Postet 02.12.06 kl 22:09
Endret: 02.12.06 kl 22:10
Postet 02.12.06 kl 22:29
Postet 02.12.06 kl 23:08
Du kunne jo kanskje ha puttet de oppi et kar med for eksempel levendefødere, skalldyr, eller tanganyika, som MCDarup foreslo.
Skallene er jo utrolig stilige.
Noe annet som hadde vært kult å gjøre, hadde vært å skaffe eremittkreps.
De hadde jo krøpet inn i nye skall etterhvert som de vokste.
På den måten kunne du jo bestemt hvordan eremittkrepsene skulle se ut
Skallene er jo utrolig stilige.
Noe annet som hadde vært kult å gjøre, hadde vært å skaffe eremittkreps.
De hadde jo krøpet inn i nye skall etterhvert som de vokste.
På den måten kunne du jo bestemt hvordan eremittkrepsene skulle se ut
Postet 02.12.06 kl 23:15
Postet 02.12.06 kl 23:49
Postet 03.12.06 kl 00:10
Postet 03.12.06 kl 02:19
mona oKan man ha sneglehuslekere helt ned til 45 liters kar? Har et par ledige slike snart...;-)
Jepp!
Jeg hadde mine stappersii i et guppyhotell, og det funket flott.
Hadde seks stykker, og fikk jo yngeloppdrett der.
Man må bare være obs på slike ting som innredning, at man hjelper til med å lage terretorieskiller.
Men slikt vet jo du
Postet 03.12.06 kl 11:37