Viktigt: noen som skal til thailand i jula?

VIKTIGT VIKTIGT!!!

hvis det er noen som skal til phuket/thailand i jula så si gjeeeerne i fra... jeg har en søster som bor i thailand og som savner norsk julemat så hu hadde vært kjempe takknemmelig hvis noen her inne ville tatt med en liten koffert med norsk julemat (ikke fått norsk julemat på 3år)

bor i porsgrunn men kan gjerne møte dere ett eller annet sted sånn atte hu får maten sin

det har nå blitt krise pga: hu vi hadde avtalt med atte skulle ta med julematen "glømte" kofferten hjemme føre hu reiste (fant vi ut for en time siden)

både jeg og hu hadde vært kjempe glad hvis noen kunne hjelpet, i fjor løp hun fra flodbølga og vil gjerne atte jula skal bli "litt" bedre i år

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=260169

send meg en pm eller mail: jarle @ eika.no hvis du eller noen du kjenner vil hjelpe og ta med kofferten

søs er meget godt kjent i thailand (bodd der i 3 vintere) så hu kan sikkert komme med noen gode tips om ting man MÅ få med seg eller de beste resturangene osv... eller hvor jeg handla fisk i fjor

jeg kan hjelpe med og fikse skader på bil/båt som takk for hjelpa (samme medinga på alle forum) men her er det kansje noen som trenger no fisk eller en lovelig importør for og ta med seg fisk hjem?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap