- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Plutselig ble hun stille
Plutselig ble hun stille
At det blir stille fra Dyrehagen, er vel heller uvant. Men nå tier Dyrehagen stille i noen dager. Årsaken er ikke at jeg har druknet, men noe så enkelt som litt Juleferie på et sted med kun modemforbindelse. Ha en riktig fin Jul alle sammen! Jeg kommer til å savne dere disse dagene. Jeg kommer kanskje ikke til å savne å sitte foran pc-en til 3 om natta hver eneste natt, og vite at jeg skal opp om 3 timer. Men jeg kommer til å savne råd og dåd og morsomme historier og kommentarer. Men det er bare snakk om noen få dager, så jeg overlever vel. Snufs! Så får dere alle sammen tid til å trekke pusten innimellom all skravlinga mi! Ikke finn på for mye spennende her mens jeg er borte!
Ha en riktig, riktig fin Juuuuul!
Ha en riktig, riktig fin Juuuuul!
Postet 22.12.06 kl 20:25
Postet 22.12.06 kl 20:31
Postet 22.12.06 kl 20:38
Da var jeg "back in business" igjen, etter en deilig ferie hos mine foreldre. Mmmmm...masse deilig mat og masse deilig stell. En far som elsker barnebarnet sitt (les: bikkja) og som tar seg av all lufting og mye annet, gjør livet enda mer avslappende. Bikkja oppførte seg eksemplarisk, og den ventede "kampen om juletreet" dukket aldri opp. Alt var rett og slett bare idyll. Tenk: bikkja greide å la være å ødelegge noe som helst! Nå venter jobben i morgen, og det blir neppe fullt så mye idyll. Blæh! Dessuten venter større vannskifte på alle akvariene. Jeg skulle egentlig ta det i kveld, men jeg sluknet og sov til klokka var over 11 i kveld, så da ble det utsatt et døgn. Nå ligger bikkja og sover mellom beina mine, og jeg sitter i senga med pc-en på fanget og bare slapper av og skravler her. Egentlig en deilig avslutning på ferien.
Postet 28.12.06 kl 00:44
Postet 28.12.06 kl 07:48
Postet 28.12.06 kl 20:39