- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Happy Valentines Day!! :)
Happy Valentines Day!! :)
Postet 14.02.07 kl 18:24
Postet 14.02.07 kl 18:40
Postet 14.02.07 kl 18:41
Postet 14.02.07 kl 18:45
Postet 14.02.07 kl 18:57
Postet 14.02.07 kl 18:57
Endret: 14.02.07 kl 18:58
Postet 14.02.07 kl 19:01
AggiBehøver slett ikke være noe kjøpepress, nei! Jeg synes det blir for mye hvis man føler at man må kjøpe noe... Men å overraske noen med et kort eller en klem, kan jo være romantisk ;) Jeg sendte denne litt morsomme til noen venner i dag :)
Overaske noen?
Ville ev valgt en annen dag enn valentines day..
Min mening er at man kan være romantisk 364 andre dager i året. Hvorfor MÅ man være det akkurat idag?
Postet 14.02.07 kl 19:38
Postet 14.02.07 kl 19:44
Endret: 14.02.07 kl 19:44
Postet 14.02.07 kl 19:57
*Ayla*Noen som har spesielle planer for dagen?? Eller synes dere det bare er en teit amerikansk tradisjon?? Hehe.. :)
Teit amerikansk kapitaltradisjon.
Har lagt ned forbud her hjemme ang gaver og slikt, jeg vil heller ha roser feks.. torsdag i neste uke.
Eller tirsdag om tre uker. Eller i morgen :P
Uansett, her i huset er vi ikke tvil om at vi er ville etter hverandre *knis*
Postet 14.02.07 kl 20:37
Hehe.. Mange meninger ja..
Det er synd at alle høytider som jul,valentines day osv er forbundet med kjøpepress.. Det er da ikke alle som har råd til det feks! Så synes man kan være romantisk/snill/gavmild uansett sesong jeg! Blir dumt å kjøpe noe bare fordi man føler man må...
Valentinsdagen min ble "feiret" med jobb (som vanlig!), styring med akvarier, gelélaging (i glass og greier!Fancy!) og hente samboeren etter jobbmøte på kvelden. Så bar det hjem til sjefen hans for å hjelpe til med trådløst internett, og vi var hjemme halv 10! Spise gelé, hoppe i dusjen og rett i loppekassa.. Puh..
Men i morra skal vi til gjengjeld på konsert (med gammalt 80 talls band!) her i Drammen, så håper det blir kos....
Koselig å få så mange meneskers meninger da..
Det er synd at alle høytider som jul,valentines day osv er forbundet med kjøpepress.. Det er da ikke alle som har råd til det feks! Så synes man kan være romantisk/snill/gavmild uansett sesong jeg! Blir dumt å kjøpe noe bare fordi man føler man må...
Valentinsdagen min ble "feiret" med jobb (som vanlig!), styring med akvarier, gelélaging (i glass og greier!Fancy!) og hente samboeren etter jobbmøte på kvelden. Så bar det hjem til sjefen hans for å hjelpe til med trådløst internett, og vi var hjemme halv 10! Spise gelé, hoppe i dusjen og rett i loppekassa.. Puh..
Men i morra skal vi til gjengjeld på konsert (med gammalt 80 talls band!) her i Drammen, så håper det blir kos....
Koselig å få så mange meneskers meninger da..
Postet 15.02.07 kl 12:30
Ja litt seint og gi mening her da men jeg syntes dette bare er tøys egentlig(Borsett fra at man får penger på valentinsdagen da)
På skolen spørr alle sammen: Hvem skal du gi valentinsdagskort til?
Er det egentlig vitsi og si det hele tida?
Stress og romantikk er ikke akuratt min greie, men akvarier, det er en anen historie:P
På skolen spørr alle sammen: Hvem skal du gi valentinsdagskort til?
Er det egentlig vitsi og si det hele tida?
Stress og romantikk er ikke akuratt min greie, men akvarier, det er en anen historie:P
Postet 27.02.07 kl 18:22
Endret: 27.02.07 kl 18:24
Professor HolmJa litt seint og gi mening her da men jeg syntes dette bare er tøys egentlig(Borsett fra at man får penger på valentinsdagen da:D) På skolen spørr alle sammen: Hvem skal du gi valentinsdagskort til? Er det egentlig vitsi og si det hele tida? Stress og romantikk er ikke akuratt min greie, men akvarier, det er en anen historie:P
Ehhh? Får man penger på Valentines-dagen? Det var nytt for meg.....
*Klør meg litt i hodet* Vet ikke helt om jeg hadde blitt særlig glad for det, egentlig... Hadde nok følt meg litt billig, da ja... ;P
Postet 27.02.07 kl 18:36
Aggi[QUOTE=Professor Holm]Ja litt seint og gi mening her da men jeg syntes dette bare er tøys egentlig(Borsett fra at man får penger på valentinsdagen da:D) På skolen spørr alle sammen: Hvem skal du gi valentinsdagskort til? Er det egentlig vitsi og si det hele tida? Stress og romantikk er ikke akuratt min greie, men akvarier, det er en anen historie:P
Ehhh? Får man penger på Valentines-dagen? Det var nytt for meg.....
*Klør meg litt i hodet* Vet ikke helt om jeg hadde blitt særlig glad for det, egentlig... Hadde nok følt meg litt billig, da ja... ;P
Får det av besteforeldrene mine!:P
Postet 27.02.07 kl 18:49
14.feb
Jeg syns det er den beste dagen i hele året jeg, for da får jeg stor bløtkake. Antal lys på toppen trenger vi ikke og snakke så høyt om.
Postet 27.02.07 kl 18:53