- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Noen her som driver med RC?
Noen her som driver med RC?
Postet 05.03.07 kl 15:03
Postet 05.03.07 kl 16:27
Postet 05.03.07 kl 17:17
Postet 05.03.07 kl 17:24
Postet 18.03.07 kl 12:48
Postet 18.03.07 kl 12:54
Postet 18.03.07 kl 19:01
Her i huset dumper det inn diverse mikroutgaver av raske kjøretøy rett som det er!
Lillebror driver denne butikken:
-Og hva er det det heter igjen? -Når det regner på presten drypper det på klokkeren?
Er vel egentlig samboeren som er "klokkeren", med både fjernstyrt tanks og bensindrevet buggy av et eller annet slag, + diverse fly.
...Og det stopper nok ikke med det!
Lillebror driver denne butikken:
-Og hva er det det heter igjen? -Når det regner på presten drypper det på klokkeren?
Er vel egentlig samboeren som er "klokkeren", med både fjernstyrt tanks og bensindrevet buggy av et eller annet slag, + diverse fly.
...Og det stopper nok ikke med det!
Postet 18.03.07 kl 19:25
Postet 18.03.07 kl 21:33
Har flydd i fire, fem år nå...
Har drevet med bil i ca 7 år...
Har fløyet acro i tre år, og klarer å håntere det meste av fly...
Har to stk EXTRA, en på 130 cm, og en på 160cm vingespenn.
Har en 3D acro maskin, med navnet Funtana90
Cub med 190cm vingespenn
Lierider med børsteløs, som indoor favoritt(ligger video av den der også)
+++ Har tilsammen 12 fly.
Har tenkt å selge unna to acro trainere nå.
Har drevet med bil i ca 7 år...
Har fløyet acro i tre år, og klarer å håntere det meste av fly...
Har to stk EXTRA, en på 130 cm, og en på 160cm vingespenn.
Har en 3D acro maskin, med navnet Funtana90
Cub med 190cm vingespenn
Lierider med børsteløs, som indoor favoritt(ligger video av den der også)
+++ Har tilsammen 12 fly.
Har tenkt å selge unna to acro trainere nå.
Postet 18.03.07 kl 23:25
RC
Joda, her driver vi med RC. Vi har en SAVAGE 25 bil her. Og så har vi litt større saker også. Og da en AT6 HARVARD 1/4 skala(2650mm i vingespenn). Og en P40 WARHAWK(2450mm i vingespenn) 1/4 skala(Flying Tiger). Det går mest i fly fra ww2. Og da så store som mulig. Er også med å bygger opp en C47 Skytrain, eller DC3. Så det er ikke bare fisk, her i gården.
Postet 31.03.07 kl 21:02
Mmmmm! WW2 figthters, I love it!
Mitt favoritt fly, er P51 North American D Mustang (En av de første ordene jeg lærte)
"muttang":0)
Fatter'n drev med fly, når jeg var liten, og jeg bytta til meg min første 30 size Trainer da jeg var 9...
Der dro det første paret med slalom ski:0)
Har drevet "stort" bare de siste tre, fire årene.
Med "stort" mender jeg å fly litt mer enn bare søndager.
Altså ikke noe søndagsflyver her:0)
Mitt favoritt fly, er P51 North American D Mustang (En av de første ordene jeg lærte)
"muttang":0)
Fatter'n drev med fly, når jeg var liten, og jeg bytta til meg min første 30 size Trainer da jeg var 9...
Der dro det første paret med slalom ski:0)
Har drevet "stort" bare de siste tre, fire årene.
Med "stort" mender jeg å fly litt mer enn bare søndager.
Altså ikke noe søndagsflyver her:0)
Postet 31.03.07 kl 21:17
TiEMmmmm! WW2 figthters, I love it! Mitt favoritt fly, er P51 North American D Mustang (En av de første ordene jeg lærte) "muttang":0) Fatter'n drev med fly, når jeg var liten, og jeg bytta til meg min første 30 size Trainer da jeg var 9... Der dro det første paret med slalom ski:0) Har drevet "stort" bare de siste tre, fire årene. Med "stort" mender jeg å fly litt mer enn bare søndager. Altså ikke noe søndagsflyver her:0)
P51D MUSTANG.............THE CADILAC OF THE SKY!! En flott fugl. Kåret til den tids beste jagerfly. Den overgikk alle andre jagere den gang. Maskiner med gromlyd, og ekte motorer, ikke noe støvesuger motor jet fly det . Kjør på.......warbirds er saker.
Postet 31.03.07 kl 21:36
Voodoo
P51 Mustang Voodoo. Reno air race 2005. Ville ikke hatt denne i hæla. http://www.youtube.com/watch?v=RfjWw4L7l4A
Postet 31.03.07 kl 22:57