Mmm deilig......

Ja, det er sant jeg har tillogmed tatt meg mot til og prøve selv og små hvite orme ting dukket faktisk opp.

<embed src="http://embed.break.com/MjQ4MzM3" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>Pork and Coke Experiment Part II - Click Here for more great videos and pictures!

<embed src="http://www.youtube.com/v/AvxoYlTyoaE" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed>
Æsj...

Disse marklignende tingene, levde de?

*grøsser*
Tja, tviler litt

Kanskje det er noen som må kjøpe kjøttet sitt en annen plass? :P Ekstra fiber kaller jeg det. Mmmmm, kokte ormer.

Vi får i oss mye snadder som vi ikke kan se. Har bla. sett slike folk som jobber med obduksjoner si at prøver av mageinnhold på mennesker flest inneholder usannsynlig stor mengde med insekt. Dvs. vi får i oss mange deler av innsekter daglig, men merker det selvsagt ikke når de ikke er hele :P Tenk på det dere, hehe.
Man kan selvfølgelig være uheldig å få infisert kjøtt, men at alt kjøtt er slik, er bare tull... For at larvene skal klare å utvikle seg, så må kjøttet ligge en stund i romtempererte omgivelser...
På den siste filmen, er det ikke ormer, det er fettslintrer fra kjøttet....
biXen
Vi får i oss mye snadder som vi ikke kan se. Har bla. sett slike folk som jobber med obduksjoner si at prøver av mageinnhold på mennesker flest inneholder usannsynlig stor mengde med insekt. Dvs. vi får i oss mange deler av innsekter daglig, men merker det selvsagt ikke når de ikke er hele :P Tenk på det dere, hehe.

Leste en gang at et mennesket vanligvis spiser ca. 5 edderkopper i året. De kryper bl.a inn i munnen mens man sover.... (æsj! Informasjon jeg gjerne skulle vært foruten)

Så alle sammen som ligger på ryggen og snorker med halvåpen munn, eller sikler ned i puta - a-a (rister på hue), ikke en lur idé!
Snuffeline
Så alle sammen som ligger på ryggen og snorker med halvåpen munn, eller sikler ned i puta - a-a (rister på hue), ikke en lur idé! ;)

det må da være en fordel om man sikler, edderkoppene må jo forsere masse klissete spytt :P
Snuffeline
Leste en gang at et mennesket vanligvis spiser ca. 5 edderkopper i året. De kryper bl.a inn i munnen mens man sover.... (æsj! Informasjon jeg gjerne skulle vært foruten)

Hehe, det der er en halvsann myte, noe basert på det jeg sa om insekter i magen, og noe basert på at vår nese/hals region er varm og at edderkopper derfor ville foretrekke å ligge der fremfor utfor om det var kaldt. Men det er nok basert på et verdenssnitt, slik at det skjer kanskje 20 ganger i Afrika og 1 gang her
Tilfeldig bekjentskap
© S i m e n
Reklame for plussmedlemskap