Filmmusikken til "Elias og kongeskipet"

Vi var og så filmen "Elias og kongeskipet" i går. Det var en flott norsk barnefilm. Jeg likte godt mysikken. Skikkelig kul rap! Kunne godt tenkt meg så søke etter denne på nettet, men får ingen treff... Bare på selve filmen... Noen som vet noe?
Ingen som vet hva musikken/sangen heter? Den med "sjekk det lille skroget der" i teksten...? Her er en link til traileren..
Har den på DVD, på coveret står det at musikken er av Gaute Storaas. Vet ikke om det hjelper deg i videre søk
Ja, stemmer det, men det er vel sikkert komponisten til musikken generelt... Men skulle visst hvem som rapper, jeg
Takk likevel
Inaktiv bruker
Mangen i klassen min så den filmen med de som de er fadder på, jeg og han jeg er fadder på kom en halvtime før filmen startet og måtte vente ca. 20minutter før det kom noen andre
se på rulletexten etter filmen eller gå inn på nettstedet til dem som har laget filmen..

evt kan du jo bare KJØPE CDèn på en plateforetning.. vist noen husker hvordan dei såg ut...
Caddy
evt kan du jo bare KJØPE CDèn på en plateforetning.. vist noen husker hvordan dei såg ut...

Joda, pleier å handle her, men ser ikke ut som om det er kommet noen egen plate...
Sjekk www.eliasklubben.no (der har jeg bestilt min cd). Eller du kan se på www.eliasogkongeskipet.no
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap