Ian Fullers redigerte bok

For to dager siden fikk jeg mail fra Ian Fuller, hvor han ber meg om tillatelse til å bruke noen av mine bilder i sin oppdaterte bok om identifikasjon av Corydoras :0) Nå blir det om mulig, ekstra gøy å kjøpe boken må jeg innrømme.
Drittkult, Gry Er jo litt ekstra stas, når det er slike resursjer som Ian Fuller det er snakk om også!
Ja, det var det som gjorde det spesielt artig. Må innrømme det. Nå er det ikke corydoras i seg selv som får fokus i forhold til de bildene som han har bedt om å få benytte, det har han jo nok bilder av selv, og dette er jo "bare" en redigert utgave av en allerede eksisterende bok. Det som blir nytt i denne utgaven er en del om sykdommer og behandling. Der er det mine bilder blir brukt, da jeg har tatt bilder før, og etter behandling av ekle parasitter på coryer. Men, bilder i boka, er bilder i boka uansett hva slags bilder det er snakk om ;0)

Gratulerer

Sa han noe om når den skal komme ut også eller? Har planer om å kjøpe både identifiserings-boka og oppdrettsboka i juni - men er jo dumt å kjøpe en bok det kommer ny utgave av få måneder senere....
Parasittene har du vel fått av meg(Peru)så da må jeg vel kjøpe boka jeg også når den kommer.
Gratulerer.

Jørn
Haha, jo, de var jo i grunn dine parasitter, Jørn så du får ta litt av æren. hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg jo ikke hatt parasitter å ta bilde av *humrer*.

Endring:
Når jeg tenker meg litt om var det nok Semiaquilusene jeg kjøpte av Thor jeg tok bilder av, og sendte inn, så da er det vel Thor som skal ha æren for dette. Men du var jo med på turen, og det er helt riktig at de jeg senere fikk av deg hadde akkurat samme parasittene ;0) Ikke så rart kanskje med tanke på at de ble fanget i på samme tur.

Jeg mener (uten at jeg tør påstå det) at det forrige opplaget er utsolgt. Jeg tror ikke det er lenge til han har den klar, han var veldig rask med oppdateringen av den andre boken om corydoras da den ble redigert.

Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap