- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Helt fantastisk!!
Helt fantastisk!!
Postet 01.05.07 kl 19:57
Postet 01.05.07 kl 20:36
Postet 01.05.07 kl 23:31
Postet 02.05.07 kl 23:31
Eikamå si jeg likte bivirkningene :P Melanotan har av enkelte fått tilnavnet Barbie pillen. Man spør seg hva du og jeg er villige til å gi for å bli brun, slank og kåt. Kanskje ikke det dummeste stedet å plassere lommepengene sine?
Blir man slank, også? Hva koster dette styret?... ;P
Bare man ikke blir dum i samme slengen ;P
Postet 02.05.07 kl 23:55
Postet 02.05.07 kl 23:57
Postet 03.05.07 kl 00:02
Postet 03.05.07 kl 00:04
Postet 03.05.07 kl 00:33
Postet 03.05.07 kl 00:58
Hihi, får vel regne med at vi ville ha løpt etter kjekke menn, AggiAggiMen [B]jeg [/B]pleier ikke løpe etter damer... Jeg løper ikke :P Hvis alle på barbie-pillen begynner å løpe etter damer, så må jeg bare holde meg laaangt unna denne pillen....
Høyer'n - håper for din del at bieffekten ikke varer like lenge som brunfargen!
Postet 03.05.07 kl 07:42
Høyer'nHehe, er ikke i pilleform enda. Setter sprøyte i magefettet. Er ikke lov i norge enda, så du må til utlandet for å sette den... ;) Hehe
Kommer vel ikke i tablettform noen sinne, da man ikke kan ta opp hormonet via tarmene/magesekken, desverre...
Men de jobber vel med å få det enten i form av hormonplaster eller som en hormonstav som implanteres under huden
Postet 03.05.07 kl 09:59
Postet 03.05.07 kl 10:29
Postet 03.05.07 kl 10:58
Når du går i sola skaper kroppen din ett stoff som heter Melanin. Dette stoffet gjør pigmentene dine brune. Pigmentene dine blir brune for at huden din skal tåle de farlige uvA og uvB strålene.
Når du, i dette tilfelle, setter en sprøyte så gir du kroppen en "overdose" med Melanin. Som sagt så finnes Melanin naturlig i kroppen, så det kan ikke være så veldig farlig.
Pga høy dose blir du fort brun og slipper å ligge å steike kroppen.
Er utviklet i Australia pga høy andel av hudkreft blant befolkningen. Er også lovlig i USA og England, og sikkert flere andre land
Når du, i dette tilfelle, setter en sprøyte så gir du kroppen en "overdose" med Melanin. Som sagt så finnes Melanin naturlig i kroppen, så det kan ikke være så veldig farlig.
Pga høy dose blir du fort brun og slipper å ligge å steike kroppen.
Er utviklet i Australia pga høy andel av hudkreft blant befolkningen. Er også lovlig i USA og England, og sikkert flere andre land
Postet 03.05.07 kl 12:26
Postet 03.05.07 kl 13:31
Postet 03.05.07 kl 14:18
Det er egentlig ganske likt p-piller/-sprøyte/-plaster osv
Men jeg tror jeg venter til det foreligger litt flere forskningsresultater med bl.a. langtidsvirkning før jeg injiserer meg selv med det
Men for meg som hater å sole meg, må det være genialt. Særlig siden jeg mest blir rød og ikke brun av sol
Men jeg tror jeg venter til det foreligger litt flere forskningsresultater med bl.a. langtidsvirkning før jeg injiserer meg selv med det
Men for meg som hater å sole meg, må det være genialt. Særlig siden jeg mest blir rød og ikke brun av sol
Postet 03.05.07 kl 16:11
Hihi, får vel regne med at vi ville ha løpt etter kjekke menn, AggiMalldrian[QUOTE=Aggi]Men [B]jeg [/B]pleier ikke løpe etter damer... Jeg løper ikke :P Hvis alle på barbie-pillen begynner å løpe etter damer, så må jeg bare holde meg laaangt unna denne pillen....
Høyer'n - håper for din del at bieffekten ikke varer like lenge som brunfargen!
Jeg får visst legge fra meg denne ideen, jeg da
Jeg har laget meg et ordspråk: Bedre med en vanlig mann i hånden, enn ti kjekke i skapet...
Postet 03.05.07 kl 18:27
Postet 03.05.07 kl 18:36